Santa Cruuuuuz

I helgen hade Joe en Ultimate frisbee turnering I Santa Cruz sa jag tog med min familj dit delvis for att se den och delvis for att visa dem resten av SC (som BTW ar B E A UTIFUL, utsikten fran UCSC ar heeelt amazing).
Vi akte tidigt pa morgonen pa lordagen och kom dit vid 10 snaret, hoppade i vara vatdrakter for vi skulle surfa. Vattnet har skulle man kanske kunna tro ar jattevarmt for att det ar California men precis som med vadret, ar det en logn. Sa pa med vatdrackterna och sen bar det av till la playa. Ikladda vatdrackt och med surfing bradan under armen (/pa huvudet) gick vi ner for var surflektion. Val i vattnet paddlade vi, har aldrig insett hur mycket paddlande det ar i surfing. Aker man in pa en vag maste man ju simma ut igen for att sen kunna aka in igen. Bade jag och Felicia fangade manga vagor och mamma fangade val nagra hon ocksa tror jag, sag inte henne sa mycket. Det var kul med svart och jag onskar jag kunde surfa hemma sa man kunde bli battre men det lar val inte handa.

Pa natten i SC hande det nagot sjukt. Jag TRILLADE ur sangen. Jag rullade utfor kanten och ner pa golvet ca en meter nedanfor. Nar var senaste gangen det hande?  Nar jag var tre? Ingen aning, men det ar deffinitivt inte nagot som hander varje dag.. (Felicia sitter har bredvid mig och papekar att glomde skriva att jag aven trillade nerfor en trappa pa morgonen efter....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0