Bye Bye High School and Hello Summer

Nu ar jag klar. Trots att vara finals precis har borjat och mina vanner fortfarande har asmycket plugg sa ar jag klar. Jag ar klar med denna semestern och jag ar klar med high school, foralltid. Nasta vecka kommer jag bara sitta och inte gora nagonting, sen ar det senior frolic, signing av yearbooks och sen ar det frukost for alla seniors, practice av graduation och sen ar det sjalva graduation. Efter graduation ar dar ett event som kallas gradnight, typ som femkamp pa laserdome, fast typ 20kamp istallet, sen aker man och kollar soluppgangen... Det ar vad studenten ar har, skillnad? japps, liiiite...

Efter den dagen ar det er student dag och da borjar alla student fester, folk har inte sina student fester samma dag som studenten, som hemma. Utan folk har dem spritt over hela juni. De forsta har redan vatt, har nagon nu i helgen och sen gar det sa hela vagen tills juli basically... Men nar juli kommer, da kommer jag inte vara har langre kanns sjuukt konstigt. jag ska lamna, det ar dags, det ar slut, jag har vatt har i ett ar (lasar), det har blivit som ett home away from home och nu ska jag bara lamna allt och alla igen? Life's not fair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0