Januari, varldens langsta manad

Jag kan inte fatta att det fortfarande ar januari. Forsta dagen i januari spenderades delvis med sabinasaggejansson hemma i kalla kalla KALLA Sverige. Jag traffade mycket folk och sen helt plotsligt var det dags att flyga tillbaka hit. Det ar fortfarande januari och idag gick jag runder utan jacka eller kofta, det var typ 19,36 grader, ungefar!
Just nu sitter jag hemma hos Gretchen och passa ruby boobie. Hon var gnallig men jag fick tyst pa henne och nu sover hon, och jag har forhoppningsvis bara tio min kvar innan Mike kommer hem. Ska namligen pa middag med Natalie och nagra till for det ar hennes 18ars dag, yay, grattis till henne.
Garkvallen spenderades for ovrigt med henne, sami och audrey.. Kanns som det blivit mycket av den varan. Pa tal om gardagen, tanken var att vi skulle aka och bowla men vi horde ett litet bump och sen lat det sa hela tiden, sa vi korde in pa en parkering for att kolla vad det var. Nej da var det en kurvig metall bit, ca 10 cm lang som stack in i framdacket, sa nu vet jag aven hur man byter dack pa en bil, thanks to joey, han var jattesnall och kom och hjalpte oss. Efter det var vi inte sa sugna pa att bowla sa vi chilla bara hos Natalie..
En random sak, fick en sjuk komplimang av lauren, min yearbook teacher. "That page looks so good, michelle, you should actually become like a magazine editor or something".
En annan random sak. textsfromlastnigt.com, kan vara den roligaste hemsidan ever. Folk skickar in sms de fatt/ smskonversationer eller nagot i den stilen, denna gillar jag.
(603):
Just saw the nastiest chick.
(1-603):
Where?
(603):
woke up next to her... fuck you jack daniels, fuck you
NOTE TO SELF: Ha ALDRIG stora ringar i oronen och nedslappt har nar du passar 5 manader gamla barn !

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken erfarenhet du får av babys!!!! Nyligen tänkte jag på dej och undrade om du inte träffat Gretchen o hennes fam. på länge.KRAM

2010-01-31 @ 09:16:49
Postat av: Mamma

Jag håller verkligen med dig om att januari är fruktansvärt lååång!

Nu har du snart varit borta en månad igen.

När åker du till Tom och Bette Lee?

Skidåkning är ingen lysande idé, men du kan säkert ha kul och mysigt ändå.

Kramar mamma

2010-02-01 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0