Howdy miss

Hade en av de bästa helgerna sen jag kom hit men några av mina bästa här, Sami och Audrey. Vi var med Natalie, som jag hoppas ajg kommer bli tajt med för hon är asnice. Vi var hemma hos Natalie, köpte kakdeg. Men istället för att göra kakor som normalt folk, åt vi degen. När vi efter en stund kollade ner var där bara 6 bitar kvar, då insåg vi att vi ätit 18 degklumpar, motsvarande 18 kakor!!!!! det är typ fem var i snitt.. gött. För att bli av med vårt överflödiga fett, gick vi på en promenad. Det var halt, för där var lerigt och blött. Natalie, crippled som hon är, tappade sin ena krycka och hon hade ingen jacka på sig så eftersom jag hade en aslökig regnjacka erbjöd jag mig att ta bort leran...

m - Would you like me to whipe it off with my armpit...
n - sa inget, kollade frågande på mig samtidigt som hon flabba.
m - ...It's like so you don't get the mud.

Då började hon flabba ännu mer, det var sjukt kul. Lät inte lika kul nu, anyways. moving on.

På Söndagen ringde Tom och frågade om jag ville komma till dem i Utah, och SJÄLVKLART ville jag de. Han och bette-lee är två av de mest intressanta personer jag känner och älskar att umgås med dem! Så på sportlovet tar jag mitt pickochpack och beger mig till Salt Lake City (där OS gick)! Skidor lär det inte bli med tanke på mitt ben, kanske längdskidåkning(? mamma pappa, vad säger ni??) Idag kom även ett paket från 666 new moon street, Utah. Det var en New Moon kalender och ett personligt medelande, signerat av Edward. Så fult, tom fråga vilket team jag var, och jag sa edward så nu får jag saker signerat av "edward" haha.

Efter kvällen hos Natalie, söndagen, sov jag hos Audrey för vi hade inte skola måndag. Vi började snacka, och började planera en eventuell resa för påsklovet, eller spring break som de säger här. Vill inte berätta mer för om jag gör det och det inte händer kommer jag bli besviken och ja, pallar inte helt enkelt. Men OM det blir av, kommer det vara den mest epic, legit upplevelse man kan ha!

Idag har varit en underbar dag. Vi gjorde typ ingenting i skolan och sen fram emot eftermiddagen kom min älskade sol tillbaka YEEEEEEES! Det var runt 20 grader och jag bara njööööt. Gick i kortärmat och kjol när jag gick på min dagliga runda, lovely! Sen kom en kille/man fram..

- howdy miss. (HOWDY, vem säger det howdy! haha.)
- Hi
- is your dog friendly
- NO haha (rätt kul med tanke på att alla alltid säger ååh ja min hund är jättefin och snäll och skulle inte göra en fluga förnär)

Efter det lät jag ändå min galna okontrollerbara byracka att hälsa på hans hund och allt gick bra. Tänka sig.

Nu har jag ändå uppdaterat er på rätt mycket och som en avslutning tänkte jag bara lägga upp en bild på mig från min promenix idag. todelooooooo camera (tillängnat till spralle)


Kommentarer
Postat av: PappaP

Howdy partener... som Peter Sellers har som replik i en film från året din mamma föddes, ancient alltså... which makes me... hmmmm..

(se klippet i länken ovan.

Salt Lake City and Park City... så otroligt kul att vara där igen och vara med dem.

Kanske Tom kan vindsurfa lite på den sjön där vi surfade i juni månad och vattnet var som is...

Jag är liiiite avundsjuk på sol och 20° warmt... Här hade vi snökaos igår och nu ska det gå ner till -10 -15 igen. Bara 30 graders skillnad ...

Ha det gott

Hörs snart

Kramar

/Pappa



Postat av: mormor

Låter spännande alltsammans!! Häftigt foto!!

2010-01-28 @ 09:33:10
Postat av: bjär

vill också få brev från edward :(

2010-01-28 @ 15:36:17
Postat av: spralle

"Efter det lät jag ändå min galna okontrollerbara byracka att ..." hahaha



"todelooooooo camera" hahahahaha



jag saknar dig!

2010-01-29 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0