Gott&blandat

Var hos Mariah idag. Hennes mamma bjöd in mig på middag och jag är ju inte den som är den så jag tackade självklart ja. Ringde till Joey och berättade mina planer. Han sa då även åhh btw, din kamera har kommit, det har kommit ett paket i posten. Sjuukt gött tänkte jag, kan jag börja fota och så imorogn. Men glädjen blev kortvarig, när jag kom hem fanns det förvisso ett paket där, men det var inte större än tja, en pocket bok, och ca två pocketböcker, staplade på varandra, högt. Fattade direkt att det inte var kameran och blev gaaanska så besviken.

MEN så fort besvikelsen lagt sig, ringer Tom och berättar att han och Bette-lee fick huset. Eller fick och fick, fick lov att köpa för dyyyra pengar. Så nu kommer de ha ett till hus här i San Rafael, där de ska bo när de är här och där omie ska bo året runt. Jag har även tänkt att komma och hälsa på omie. Chilla gött med henne, snacka om den gamla goda tiden och sånt. Kan man vara Au pair för gamla tror ni, typ att man hälper dem att handla etc? Det hade vatt nice. Huset är BTW sjukt fint, det har fyra trädäck med den grymmaste utsikten jag någonsin skådat och massa fina handgjorda detaljer, är så glad för deras skull!

Nu precis, när jag satt och skrev detta kom Joey och skulle berätta hur Rosie skrämmde en liten minihund idag. Han härmade hunden som stelnat till av rädsla, och jag måste säga det var det roligaste jag sett på länge. Hans uttryck när han härmade den stackars byrackan, går inte att beskriva. Han gjorde det inte en gång heller, han gjorde det kanske 10 gånger under hela berättelsen. Har skrattat så mycket att jag har ont på ställen jag inte visste att jag hade, lovely.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att de "fick" huset. Ska de sälja i Mobile nu?

Vad gäller kameran så kommer den nog snart.

Have fun!

Kramar

2010-01-14 @ 17:51:41
Postat av: mormor

Trevligt att läsa din blogg.

Kram mormor

2010-01-14 @ 18:10:08
Postat av: PappaP

Det var ju ingen besvikelse.. mina skal haha

Bra med huset, ska bli kul att se det med Bette Lee Tom och Omi där.

Ha det bra

Kramar

/Pappa

2010-01-14 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0