Baby, are you down?

I'm down för typ vad som helst nu. Jag är rastlös och gör jag inget snart kommer jag typ börja gråta. Har sjuk hemlängtan och vädret hjälper inte direkt saken. Har inte kunnat fota med min kamera pga det dumma dumma regnet. En annan halvt deprimerande sak är att alla mina väns är på konsert ikväll men det fanss inga biljetter kvar så jag kunde inte följa med, so I'm stuck here. Själv. I mörkret.

Nu till en positivare och gladare mig. Dagen har varit bra. Tog busssen till skolan 07.25. En random mexikanare satte sig bredvid mig, trots att bussen var helt tom, och bara stirrade. Skulle bara en hållplats så det var lugnt. Gick från motorvägen till skolan i absolut SPÖREGN och storm. Fick hålla paraplyet med två händer och intill kroppen och det flög typ ändå iväg... Skolan var helt okej, during Econ såg vi en film om hur danskarna är de lyckligaste folket i världen.. En intressant sak som en intervjuad dansk sa var att danskar inte pratar med varandra; tex på bussen. Här hade folk sagt ohh excuse me, this is my stop. I Danmark börjar folk bara samla ihop sina saker, sätta på jackan och då förstår grannen att man ska av. Tänkte på detta och det är PRECIS så jag gör när jag sitter bredvid någon jag inte känner. Och sen när de släppt fram en kanske man tvingar fram ett litet pinsamt leende heh tack, eller något i den stilen.. Anyway...
Efter yearbook sprang jag till bussen, eller ja sprang och sprang, jag gick så fort jag bara kunde. Bussen gick nämligen 9 min efter det att skolan slutade och jag pallade inte vänta typ 50 min på nästa. Jag gick över på en sån bro som går över vägar, och då stod bussen redan där. Fan tänkte jag, men hon såg mig och VÄNTADE. OMG jag blev såå glad! Det gjorde typ min dag ihh =)


Kommentarer
Postat av: mormor

Efter regn kommer solsken!! Keep smiling!!

2010-01-21 @ 08:31:51
Postat av: Anonym

om det är till någon tröst så är det lika deppigt här hemma, så du inte går och tror att det är bättre här liksom. tänker på dig



din bjär

2010-01-21 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0