Aprilväder

Idag har vädret varit helt sjukt. I stora drag, för den som är intresserad

08.00 - mulet och små skurar
09.50 - solsken
10.30 - SPÖregn
12.50 - solsken
14.00 - småskurar
14.30 - solsken
14.45 - SPÖregn
15.15 - Blixt&åska och fortsatt spöregn
15.30 - hagel
16.00 - solsken.

Efter fyra vet jag inte riktigt vad som hände, jag låg och läste på soffan och som vanligt somnade jag. Jag kan inte läsa utan att somna, det är helt sjukt. Anyway. Nu måste jag ta tag i läsningen igen, skriva en uppsats, göra mina övningar och göra mig redo för imorgon. Ska med bussen som går 07.25, JOY..

Kommentarer
Postat av: PappaP

Gokväll-morrn vad det nu blir... :D

Det var väl bra att ni inte har sol hela tiden...

Här fylls det på med snö. Någon cm en dag, halv cm i morse, det fryser och det lär det göra ett tag till. Hoppas du har det bra. Det där med somna vid läsning känner jag igen....

Ha det bra o hälsa alla!!!

Kramar

/Pappa

2010-01-20 @ 08:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0