Redwood High School

Ibland märker man verkligen att man bor i ett rikemansområde och går på en rikemansskola, typ igår när Mariah fick två motorcyklar, eller idag när vi i indepliving snackade om jobb. Mannen som föreläste frågade då, jaha du där, ska du gå i dina föräldrars fotspår, så hon bara nej. Vad gör dina föräldrar då? - Min pappa äger ett oljebolag och min mamma är hemma. ÄGER ett oljebolag, fattar ni hur sick det är? Anyway.

Andra anledningen till varför Redwood är min rubrik är för att jag från och med idag kommer att simma för redwood giants! Träning måndag-fredag halv fyra, sweet. Kändes jättegött att vara tillbaka i vattnet, men guuud vad dålig jag är, inte ens kul. Till råga på det så simmar de med snorkel, alltid. Vadå snorkel lixom? ofta. Visst man övar upp sitt vattenläge och så, men  man kan ju inte glida ut och utnyttja hela armtaget + man övar inte in andningen i tekniken = problem på tävlningar när snorkel är förbjudet.. Jaja, vi får väl se hur det blir med det, jag är iaf glad att vara tillbaka, jag trivs som en fisken i vattnet, hö hö.


Kommentarer
Postat av: mormor

låter härligt,du trivs som fisken i vatten!!!!

2010-02-09 @ 16:00:42
Postat av: Becky Paulhus- life in america

varför bor du i usa? :)

2010-02-09 @ 20:06:14
URL: http://beckypaulhus.blogspot.com
Postat av: Felicia

hej michelle! jag har inte kommenterat på ett tag, jag vill bara säga att du gör mig stolt och jag berättar alltid för mina kompisar om hur coolt allt i usa verkar(a). Du simmar väl ändå inte med snorkeln? any way saknar dig och hoppas att du mår bra! kraam

2010-02-10 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0