Grattis Morfar!

Idag (igår för er) är det min morfars 75års dag så jag ville bara ta tillfället i akt och önska honom grattis på födelsedagen. Grattis morfar, jag älskar dig!

På tal om födelsedagar, imorgon är det Mariahs födelsedag och idag firade vi henne. Hennes mamma hade anordnat en överraskningsfest/middag för henne. Det var hela hennes släkt med mor och farföräldrar, mostrar fastrar med sina familjer och sen ca 15 av hennes närmsta vänner. Som om det inte vore allt, presenten hon fick eller jag borde säga presenterNA, hon fick två motorcyklar. Inte en, utan TVÅ. EN som hon kan öva på och sen en större och finare som hon kan köra när hon lärt sig. Ganska lagom för en 18årspresent eller vad säger ni?

Helgen har flutit på bra, hade en skön fredag med sami och audrey. Lördagen spenderades med sami också, sen babysat jag för ruby, basketmatch, sen in till stan med sara och jennifer. Kul kul. Idag har jag bakat kanelbullar till mariah och sen åkte jag hem till henne...

Var amazing väder idag kände mig lycklig för en minut, hur lökigt det än låter, men det försvann igen, ganska snabbt...

Kommentarer
Postat av: PappaP

Sådana lyckliga stunderna kommer ibland. De varar kanske inte längre än just en minut eller ännu kortare. Men sen kan jag få flashbacks över sånna stunder..och de omfattar oftast så mycket mer än bara just den aktuella lyckliga minuten... häftigt..

Soo enjoy!!!

/PappaP

2010-02-08 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0