Wasting Time? (B)zZz (b)zZz ZzZz

Assa shit ni fattar inte hur meningslost mitt liv ar... Detta ar en vanlig skoldag for mig:

Science Fiction
, sitter och gor ingenting for det ar ointressant och orelevant i mitt liv for sci fi ar inte en genre jag gillar, alls.
Computer graphics, sitter framfor datorn och kollar min mail, blogg, andras bloggar och sen leker jag med Photoshop eller Flash (ett animeringsprogram)
Economics, den enda klassen dar jag faktiskt lar mig nagot, men blir oftast trott och tar en liten tupplur pa ca 15 - 20 min.
Photo, gar dit, har skonsnack med Susi, printar i the darkroom (inte ofta jag ar sa produktiv dock), eller fortsatter leka i PS eller lightroom.
LUNCH

Yearbook
, brukade vara en produktiv tid for mig men inte langre. Boken ar fardig och vi har ingenting kvar att gora, saaa jag kollar min mail igen, leker lite till i PS eller kollar youtube klipp..
TA (teacher's assistant) forlangning pa yearbook

Och sen ar skoldagen tekniskt satt over, MEN eftersom jag har simning 3.30 varje dag och inte kan aka hem imellan sa blir 7th period ytterliggare en forlangning pa 5th and 6th...

Behover inspiration/motivation, tar garna emot forslag pa vad jag kan gora i PS eller nagot....

Nagot som jag glomt att beratta om men som var ganska kul var lordags och sondags. I lordags hangde jag med min van sara och vi akte till en bbq, det var nice traffade lite folk dar som jag aldrig traffat. I sondags kom jag hem fran Saras och sen gick jag med resten av familjen till var granne, Dorell. Hennes pappa har bin, cooooolt va? Satte pa oss sanna drakter och allt. Har lite bilder fran det och har ar en, pa bidrottningen och hennes flock (?), drottningen ar biet till hoger med en fet bla prick.



coooooolt va


Kommentarer
Postat av: thea

jag hade economics frsta trimesterna och de va sjukt svart! alla hade de svart i klassen usch haha.. later som ett soft schema iaf. mitt e lite jobbare denna tri

2010-04-29 @ 23:03:07
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!

Jag tycker att du ska passa på och njuta av att du inte har det så stressigt och inte vara frustrerad. Utnyttja tiden genom att lära dig mer om photoshop, fotografera, reflektera över saker och ting...

Du har fantastiska möjligheter att "samla" på erfarenheter som du har nytta av framöver i livet. Försök att betrakta dig själv och hela "kittet" lite grann utifrån och lägg märke till om du kan se saker med nya ögon. :-)

Puss och Kram mamma <3

2010-04-30 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0