Aloha!

Nu har vi varit har i nastan ett dygn. Solen skiner och livet ar underbart. Vart aventyr borjade i Larkspur, CA, audrey's hus klockan 05.15 (svensk tid -9). Blev korda till flygplatsen och allting gick valdigt smidigt. Time passed och at 8.30 bordade vi planet. Nar vi kom fram mottes vi av Emma, audrey's mamma terris van, vars B&B vi hyr. Hon korde oss till en militarbas dar vi hamtade bilen som vi hyr. Kvinnan som lanade ut den ar gift med en armyguy sa de bot pa militarbasen. Man maste lamna alla sina uppgifter nar man aker pa den, och jag rakade ta kort pa en skylt, da kommer vakten fram till mig och tvingar mig radera, for man far itne ta bilder nar man ar pa basen... Det var en skylt, vad kan handa lix? anyway.
Vi akte till Kailua, vart hem for de nasta 10 dagarna och sen akte vi for att ata, audrey visa mig runt var hon bodde forrut och vi gick till stranden nedanfor. Simmade och satt pa Paul Mitchell's property, han ar grundaren av ett schampo marke for er som inte vet. Vidare till Audrey's gamla skola dar vi hamtade Kelly for att sedan aka hem till Maunakea's hus dar vi bla sag videon below, som vi flabba haha! Kelly och Maunakea ar basically audreys basta vanner har och jag kan forsta varfor, de ar jattetrevliga och oppna. Maunakeas mamma bjod oss pa mat, sjuuukt god stekt kyckling med ris och sallad, NICE. Satt i Maunakeas hot tub i nagon timme och sen akte vi och kopte fro yo.
Efter att ha varit uppe i mer eller mindre ett dygn var det dags for mig och auds att sova, sa vi akte tillbaka till kailua och sussade sott. Nu ar klockan snart halv tio hawaii time (svensk -12) och audrey kom precis ut ur duschen, sa nu ska jag hoppa i duschen innan vi aker och ater frukost och sen vidare till LA PLAYAAAAAAAA och klaga pa hur turistiga turister ar. Igar nar vi lag pa stranden kom nagra turister och la sig liiiite for nara, trots att heeeela stranden var ledig.. Vart mission denna veckan ar att komma upp med definitionen av en storig turist. This is what we've got so far (for manliga gruppresor); liite for hogljuda, lonnfeta eller bilringar som resultat av en for manga ol, vita, skryter om sina planer bara sa att alla kan hora...
Nej, nu maste jag ga, stranden vantar och ikvall ska vi pa en fodelsedagsfest! yaay! Njut av videon below!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0