North shore, fail

Idag akte jag och Audrey pa en liten roadtrip till de norra delarna av Oahu. Dar har man bland annat filmat filmen "Forgetting Sarah Marshall" och "50 first dates". Pa tal om kanda saker, en av skadespelarna fran LOST bor numera i Audreys gamla hus, hur coolt ar inte det?

Vi akte till North Short och det borjade spoo regna, lattade efter ett tag men sen borjade det igen sa vi gav upp och akte tillbaka hemat. Pa vagen hem at vi pa en shrimp schack, sjukt goda farska rakor med tillbehor. Kom tillbaka till Kailua, hamtade maunakea och kelly, at frozen yogurt (saklart) akte tillbaka till maunakeas hus, sat i bubbelpoolen i nagon timmar, at middag och sen begav vi oss hem at...

Nu ar jag sjuukt trott efter en lang dag sa jag ska krypa till kojs, men ville bjuda pa en liten lank som jag gillar. Daaaamn he's so cute, men det konstiga ar, det ar bara i denna versionen, ingen annan som det ar sant. Too bad too bad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0