My skin's on FAJA

Igar tog jag och Auds vart pick och pack (de mesta iaf) och korde till Waikiki. Waikiki ar den turistiga delen av Oahu och det marktes. Overallt sag man feta vita europeiska/amerikanska turister (ja, like ourselves) och anorektiska asiatiska turister med kamerorna i hogsta hugg. Kom dit och insag att vi glomt handdukarna, tyypiskt, och sen nar vi borja sola pa vara nyinkopta stramattor (meeega turistigt) insag vi att vi aven glomt var solskyddsfaktor, sa nar vi gick till parkeringen for att mata metaren med silvermynt en timme senare kopte vi aven solskyddsfaktor, men det var for sent. Vi lamnade stranden ett par timmar senare och korde mot Maunakeas skola, hamtade honom da kande vi hur hud stramade. Timmarna gick och vi blev bara rodare och rodare. Nar vi gick och la oss kunde varken audrey eller ja vanda pa oss i sangen, som btw ar den skoonaste sangen nagonsin, pga smartan.

Idag ar vi fortfarande roda som kraftor, men det har lagt sig nagot men nagot solande blev det verkligen inte. Istallet begav vi oss till ett feeeett kopcenter. Jag holl dock hart i mina pengar for ovanlighetensskull och det enda jag kopte var underklader fran VS och Ipod horlurar med microfon sa att jag kan skypa fran min Ipod. Om det funkar aterstar dock att se, testade med skypes testtelefon och det funkade inte (hjalp? pappa?)... men men

Har aven provat SPAM, vilket ar konserverat kott, later motbjudande, och det ar det med. Nej kidden, det ar faktiskt gott, smakar som skinka basically, och man ater den stekt med ris. Detta provade jag iforrigar hemma hos Kelly och sen idag provade jag en spam musubi, vilket ar som sushi fast med stekt spam istallet for fisk/avocado/sjomat (seafood hahahha), mumsigt varre

Shaka!

(forsokte lagga upp bilder, men det funkar itne sa det far bli vid ett senare tillfalle nar jag har tillgang till min dator igen)


Kommentarer
Postat av: PappaP

Sorry Darling men...

Läste att Du nog inte du kan Skypa med ipodtouch 1:st edition men... jag kan behöva lurarna så det var ju bra.



Förresten, glömde säga det innan, ta det lugnt i solen and...:



Class Of 99; Wear Sunscreen

http://www.youtube.com/watch?v=bwVVpwBKUp0



Kram!!!

PappaP



2010-04-15 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0