Röntgen

I fredags röntgades jag. Som jag berättat fick jag en sjukt bra deal och allting var bra. Här är mitt lårben 3 månader efter det hände. Lägger även till brottet när det var brutet och hur det såg ut precis efter operationen så att ni kan jämföra..


   

3månader efter, oktober 09


 

Dagen efter operation, juni 09



Dagen med stort D. Juni 09 (samma dag som MJ dog)


Insåg precis att det hade varit mer logiskt att ha dem i kronologisk ordning, men vet ni en sak? jag bryr mig inte och eftersom detta är min blogg så tänker jag göra som jag vill och vad jag vill är inte att ändra så det är något ni får leva med haha.. (Hälften av er la säkert inte ens märke till ordningen..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Morfar tycker det är god läkning, men en del återstår.Du fick ju en bra deal med röntgenundersökningen:Bra jobbat av dina värdföräldrar. Hälsa så gott!

2009-10-19 @ 12:18:46
Postat av: bjär

jag la märke till ordningen och tyckte du placerade dom fel.. ;)

2009-10-19 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0