Onsdag

Nar man tanker pa det ar det helt sjukt hur fort tiden gar. Idag ar det onsdag och halva skolveckan ar klar. Det var ju precis helg? Hade iallafall prov i govt igen men till skillnad fran forr gangen sa fattade jag fragorna, forra provet kunde jag svaren pa allt men fattade inte fragorna. Vet inte om min engelska blivit battre eller om fragorna var lattare,kanske bade och?
Anyway efter provet snackad jag lite ned Mr. Denardo och berattade artigt att jag inte bryr mg om den klassen.. Att det ar svart att hitta motivation, han fattade precis sa han.
I helgen ska jag nog till Friction, vilket ar typ som bahnhof I guess... Annaes ska jag pa sondagen gora sanna pumpalyktor ni vet med Christina, den svenska damen och heenes barnbarn det blir nog kul.
Just nu sitter jag i en soffa med en 7 kg baby liggandes pa mig. Mike och Gretchen ar pa yoga sa jag passar ruby for forsta gangen helt sjalv. Har varit barnvakt innan men inte for en tva manaders baby. Det kanns okej faktiskt, hon sover och det ar tyst, jag kan hora syrsorna. Skriver forresten med en hand om jag inte sa det.. Hoppas det har haller i sig, att hon inte vaknar forran de kommer hem, det hade vatt gott, keep 'em crossed y'all..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken känsla, att få förtroende och passa lilla Ruby! hoppas det gick bra. Föräldrarna var nog glada att de kunde koppla av någon tim.

Duktig tjej love you <3

2009-10-22 @ 09:48:44
Postat av: Mamma

Med tiden blir det mesta lättare och bättre.

Lät mysigt att sitta barnvakt åt Ruby. Hoppas att det gick bra. Det betyder säkert jätte mycket för Gretchen och Mike att kunna komma ifrån själva en stund. :-)

Kramar mamma



2009-10-22 @ 16:40:37
Postat av: bjär

kan verkligen se en bebis som börjar gallskrika och en michelle med panik ;)

2009-10-22 @ 17:49:28
Postat av: bjär

längesen du skrev :( saknar dina inlägg!

2009-10-25 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0