minimum day & ingen vattenpolo

Igår var senior college application night vilket gjorde att vi hade minimum day. Vi slutade 12.45 och vattenpolon börjar 15.30 så jag bestämde mig för att inte gå. Sitta på skolan och inte göra något i några timmar hade jag ingen lust med. Istället åkte jag och Lisa hem till mig. Vi gick från bussen och på vägen hittade vi ett starbucks. Tydligen finns det ett starbucks typ mindre än 1 km från mitt hus.. Happ, där ser man. Rätt konstigt att jag itne vatt där innan och att jag inte ens sett det...

 
Jag                                                Gangster-Lisa

När Joey fyllde år skickade susy, hans mamma, heliumballonger till honom. Dessa har bara hängt i taket sen dess och idag fick Juliana nog så hon föreslog att jag och lisa skulle ta dem. Det gjorde vi så gärna, här är ett av resultaten.



Mamma och pappa (och alla andra sjukgymnaster/ergonomer) jag ber om ursäkt för min hållning i detta klippet!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hahaha... kul... "don´t talk swedish all the time"!!!!

So you´re gonna be a frequent Starbucks visitor now!! Nice weather again.. Envy you

/PappaPe

2009-10-08 @ 14:06:23
Postat av: Anonym

gud va mysigt:)

haha det lät helt sjukt väldigt roligit att höra dig prata engelska.:)

2009-10-08 @ 16:00:45
Postat av: Mamma

Jätte roligt vidoklipp!

Gangster Lisa är det hon från Tyskland? Jag saknar listan på vem som är vem...



Kramar mamma

2009-10-09 @ 09:07:34
Postat av: bjär

thats swedish, haha det var kuuuul klipp, mer sånt ;)

2009-10-09 @ 17:38:56
Postat av: PappaPe

Tycker att hejdå:et i videoklippet låter riktigt svenskt...

Är hon tysk eller american?



kraaaaaamar

/PappaPe

2009-10-09 @ 18:29:08
Postat av: Malin

hahah, men gums då, det lät helt sjukt. det gjorde min dag lite, har fysseprov imrrn :/ INTE nice.

Så du pratar svenska hela tiden där borta också? inte så bra ju.

SAAAAAAAAAAAAAKNAR DIG<3

2009-10-12 @ 19:08:20
URL: http://ommalineriksson.blogg.se/
Postat av: emma winberg :)

Hej , jag hoppas att du har det bra och trivs i USA, har läst din blogg nästan varje dag och jag måste erkänna att jag satt och kollade på detta klippet tio gånger och tillslut var Sara tvungen att säga till mig att sluta. hehe /Emma Winberg:)

2009-10-15 @ 21:34:34
Postat av: josefine karlsson

Åh, vad jag skratta! hoppas du har det underbart bra! pussssss vännen!

2009-10-25 @ 00:20:55
URL: http://fromparistonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0