Having one of those days

Do you ever feel lost, like no one understands you and you don't have the strength to talk to anyone who puts a smile on your face. Having one of those days where everything is wrong, the inspiration's gone, you feel like the world's against you and you reach a point were you think it's more than you can take. you're thinking maybe you should just turn and walk away.

Idag ser jag inte meningen med någonting. Varför är jag här, varför ska jag gå ut gymnasiet när jag kommer hem. Ingen här tycker om mig (inte helt sant men ändå, känns som det), skolan är bajs, varför varför varför? Varför lämnade jag min familj för detta? Just nu känns det som att detta är något jag ska stå ut med i 8 månader till rather than något som jag upplever och njuter av. 
Lämnade in en feteuppsats igår i govt och guess what idag fick jag en ny, också i government som är due fredag... Jag hatar government så mycket, det är min värsta klass och jag bara önskar att denna terminen vore över. Jag vill droppa matten också, inte för att det är svårt (vi gör typ matte a/b) men allt jag någonsin lärt mig förvränger hon på något konstigt sätt så att jag inte ens kan göra phytagoras sats. Hon är sämst ever och jag får panik. Efter jul droppar jag matten, that's for sure, den ger mig ingenting.

Kommmer  skriiva heeelt cpnuföör deet finnnss follk somm överrsätterr miin bloggg meed typ överrsättare på näätett. Kännss somm att deet ärr liite spännninggar melllan migg och en av de tysska utbyttesstudenterna. Hoon och jaag haarr typ hhamnnatt i sammma umgäängesskretss, och käänns tyyp somm attt hoonn görr alllt förr att vaara meed demm ochh gor alllt for att jaag intee skaa varra meedd. Honn harr framtillss nu innte hafft vannerr, såå gor allt fööor att varraa med demm, hella tiddenn! STÖÖÖÖÖORIGT

Nu ska jag börja plugga... Lär väl vara klar vid midnatt.. Wuuuu huuuu...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lagt ett mail till Dig :))

Kramar

/Pappa

2009-10-14 @ 08:04:06
Postat av: bjär

" det löser sig, sa kärringen när hon sket i badkaret"



älskar dig <3

2009-10-14 @ 22:17:33
Postat av: Pappa

Hejjj

tja... Trist när man har en sån dag. Hoppas det känns bättre. haha deeettt gggiccck veerkkkliigeeen iiiinte att öööverrsätta det du haadde skrivit. Men nu vet du.

Du har klarat mycket förr. Jag tror på Dig!! Det blir bra.

Kram

/PappaPe

2009-10-14 @ 22:38:10
Postat av: Mamma

Ibland så går det upp och ibland så går det ner...Och precis som pappa sa så har du klarat mycket förr.

Kramar Mamma <3

2009-10-15 @ 07:15:59
Postat av: caroline

efter regn kommer solsken!

måste erkänna att jag log när jag läste genom det sista, du är inte så dum du ;)



älskar dig<3

2009-10-20 @ 11:05:47
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0