Berg&dahlbana, the story of my life

Ojojoj vilket uppswing jämfört med igår. (notice referensen till nöjesfält) Idag har varit en underbar dag. Government i en och en halvtimme, kanske inte så great men resten!  Åt lunch med Sami och Kaela, sen gick vi till yearbook. Där fick jag veta att jag kommer ta bilder från dansen, vilket innebar att jag fick en gratisbiljett. Spara 20 dollar där, nice. Sen blev jag dismissed från skolan för vi skulle åka och kolla på en musikal med joey's föräldrar. Vi såg wicked, vilket för er som inte vet vad det är, är en försaga(?) till the wizard of Oz. Man följer the wicked witch of the east, hur hon och Glinda, den goda häxan, gick i skola tillsammans och faktiskt var vänner. Musikalen var awesome, grymma dansare, grymma sångerskor (inte ofta det är duetter mellan två kvinnor, det var kul) waah. Jag älskar musikaler av någon anledning, blir så glad. Kanske ska satsa på det, fast utan sången, finns det? he he he.

Nu sitter jag här och det enda jag har i läxa till imorogon är mitt brev angående att USA ska byta till meter systemet, som jag ska skicka till congresswoman woolsey! och sen så ska jag även skriva min projektarbetsplan.. Tror jag... vi får väl se hur det blir med det.

Imorgon är det rally igen, the home coming rally och sen kanske jag och Sami ska gå till skolans teater och kolla på vår vän Eriks pjäs. we'll see, we'll see...

Fick även en rolig överraskning när jag loggade in på fb, en helt random film från Monet. För er som inte är vän med mig på fejjan, fejjanklipp går inte att lägga in här. Sorry!

PAPPA MAILA OM TELEFON!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är i stockholm nu. Regn men ändå kul att vara här. Träffat Hellgren familjen o det är kul.

Hoppas du har hft kul. Maila rtg bild om den inte är för stor eller ta en bild o lägg upp den.

Hoppas du har haft kul i SF. Kramar!!!

/PappaPe

2009-10-17 @ 09:22:12
Postat av: Åsa Hellgren

Som du ser, så har vi träffat din mamma och pappa i Stockholm den här helgen. Det var mycket trevligt! Jesper, Hampus, Mats och jag såg High school musical på Göta Lejon. Den var superbra. Jag håller med dig om att musikaler gör en så otroligt glad. Om du inte vill sjunga, så behöver de oftast bra dansare, så det kanske kunde vara något. Kram Åsa

2009-10-19 @ 20:30:20
Postat av: Pappa

Skickat mail till Dig!!! Ska prata med doktorerna idag. Kramar

/Pappa

2009-10-20 @ 07:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0