3,5 day weekend

Bara för att sammanfatta lite kort.

Fredagen spenderade jag som sagt på en röntgenmottagning. Efter det hade jag bara foto, yearbook och TA kvar så räknar det som en halv dag, det var GÖTT. Bjöd Juliana på lunch på Wendy's det var nice. 
Efter skolan var jag med Monet, snackade om allt och sen på kvällen åkte vi in med några andra till SF och sjöng karoke. Stället såg hella sketch ut från utsidan men vi gick in för det ändå. Man fick ett eget rum med en karaokemaskin, fancy discokula i taket och en fjärrkontroll med japanska tecken på (väldigt lätt att förstå var man skulle trycka) Sjöng allt möjligt, från candy shop till oops I did it again, Ryan enda killen uppskattade verkligen våra tjejiga låtar... verkligen... haha

Lördagen började hos Sami, vi vaknade vid 10 och hennes mamma lagade pannkakor och bacon till oss, det var gott. Sen åkte jag hem och packade, tillbaka till Larkspur för Homecoming game, football. Slutade 35-27 till REDWOOD, yaay. I halvlek kröntes homecoming king and queen. Min vän Tally blev homecoming queen, tycker verkligen hon förtjänade det. Kung blev en kille som heter Arthur, King Arthur, nice!
Efter matchen åkte vi och hämtade thaimat som vi åt hos Lisa, fixade inför dansen och sånt. Dansen var faktiskt sjukt mycket bättre än den första, kände mer folk och tjejerna hade faktiskt KLÄDER på sig, tänka sig?

Söndagen började hos Lisa, men Ju kom och hämtade mig tidigt så det räknas knappt. Kom hem och en skypedejt senare åkte vi hem till Gretchen. Mike's pappa var på besök från Florida för att träffa sitt barnbarn men även för att fira sin födelsedag. Vi åt och fick tårta, yaay. Key lime pie är dock inte min favorit. Inte jelly beans heller. De är lite som de i harry potter magic beans in every flavour eller vad de kallas. Jag är inte ett big fan för chansen att man får än äcklig är större än att man fkatiskt får någon man gillar.

Månadagen, idag var jag också ledig. Det var staff development day (1 av 10 detta läsåret, alla är placerade på måndagar NICE). Det var tänkt att jag skulle åka och shoppa med Celia och Lisa men när jag vaknade och det regnade ute kännde jag bara HEEEEEEEEEELL NOOOOO. Jag åt och gick och la mig igen. Vaknade vid halv elva gjorde en kopp te och lyssnade på regnet. Några timmar av skype senare insåg jag att jag borde göra mina läxor men som vanligt gjorde jag inte dem och därför är jag ganska stressad nu. SÅÅÅÅ nu ska jag göra dem lite snabbt (gör dem på svneska så de tror att jag gjort dem, och får ändå credit, även fast det jag skriver på svenska inte har något med saken att göra, me likey haha) sen ska jag sova, eller jag ska sova nu.. jag är för trött.

Har även bestämt mig att det blir för mycket att göra projektarbetet här, tar det när jag kommer hem istället. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0