Note to self: Go to bed Earlier!!

Detta är vad jag skrev till mig själv i min dagbok sist jag skrev i den, det var den 1a oktober. Jag är så sjukt dåligt på att uppdatera den, vet inte varför blir aldrig av bara, använder bloggen mer eller mindre som en dagbok. Och hur går det då med den noteringen, inte väldigt bra skulle jag nog säga, klockan är snart kvart i tolv och jag funderar på om jag ska plugga eller inte.. förmodligen inte känner jag...

Helgen har varit ganska underhållande för att vara här faktiskt, gjort saker och så, så det var nice. Nu ska jag berätta om min dag idag. Remember Annie & Allan, Tom&bettelees (min värd-mormor&morfar) kompisar. Deras dotter Anette hade en get-together idag. Jag trodde att den skulle vara i Modesto men när vi åkt förbi inser jag att vi var påväg någon annanstans. Jag pallar inte ritkigt fråga så jag väntade bara. När vi kommer fram kör vi förbi en affär som det står PLEASANTON... på. Jag bara what, pleasanton är där petter bor. Smsar petter och stänger av min tele för den hade ca 2% batteri, awesome. Satte igång den några timmar senare och ringer petter som inte svarar och eftersom min telefon var påväg att avlida fotar jag hans nummer, good call! Han ringer upp och min telefon dör, meeen jag hade ju numret så kunde ringa upp. Visar sig att han bodde typ ett kvarter bort från där jag var, vad är oddsen??? Att jag för det första åker till rätt stad utan att vara medveten om det, att jag är ett kvarter bort, hade lika gärna kunnat vara någon mil, och att han faktiskt hade tid.. shiiit.
Han kom hämtade mig sen visa han mig sitt hood, sjukt kul att faktiskt träffa honom och bara få prata svenska lite. Har ju snackat svenska här med vuxna och på skype med er därhemma och allt det är awesome, men det är inte samma sak. Kändes sjukt gött, synd att det bara var en kort stund dock. Blev grillad av gretchen på skämt på vägen hem haha. OMG Michelle, is he ur boyfriend, he was so cute! when r u gonna see him again? hahah jag bara yes of course he is, like actually, might be the love of my life. Då blev hon helt tyst och sen börja jag asflabba, typiskt michelle moment, love it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår ingenting ... :S

2009-11-23 @ 15:49:43
Postat av: Pettson

Jag förstår allting! Hahahaha det där var hysteriskt!

2009-11-23 @ 21:13:06
URL: http://engblom.wordpress.com
Postat av: caroline

ååh vad jag saknar dig!

2009-11-25 @ 22:11:27
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0