Lay down beside me

Har av någon anledning fått låten last request på hjärnan. Har spelat den några gånger nu och dansat runt i min ensamhet. Börjar så smått kunna göra fler och fler danssteg och det gör mig sjuuukt glad. En liten rond de jambe gjorde min dag idag! Nu borde jag dock inte dansa mer för har redan överansträngt benet idag. För er som inte vet så använder jag inte kryckor längre, men jag borde nog göra det när jag går så långt som jag gjorde idag. Christina skulle komma till RHS och ge mig godis som hon köpt, men hon glömde bort mig så där satt jag och väntade. Efter ca en timme bestämde jag mig för att ge upp, hade tackat nej till skjuts hem eftersom jag väntade på henne, häpet. Gick till bussen, fick vänta ett tag och sen fick jag gå hem från bussen och det är ungefär en 25 min promenix, så totalt gick jag väl i 40 min eller något, inte så bra...

Gjorde köttbullar med potatismos ikväll och när jag skulle börja äta säger Eli till mig can i have one? en vad tänkte jag, han är vegetarian. Men nej, han ville ha en köttbulle så det fick han. Hur dålig människa är jag, konverterar vegetarianer till köttätare, boo me. :(

Dagens flabb fick jag när jag läste Petters blogg (han som är utbytesstudent i the East bay)
"Fatta hur lyckligt lottade vi är som lever i Sverige! Det måste väl vara det bästa landet att leva i? Även om det blir mörkt vid 3-tiden och det är kallt som i en isbjörns rövhål…" 
Ni kan ju gissa vilken del jag flabba åt, bak-delen (ha ha ha, jag är så rolig i knooooooow)

Lisa kanske ska flytta in med Mariah, hennes värdfamilj är typ helt konstig så hon ska byta. Usch, jag kommer bli asavis om det actually händer, då kommer de hänga hela tiden ju och jag kommer aldrig kunna hänga själv med mariah... Vi får se vad som händer, only time can tell

Slänger även in länken till låten så att ni också kan lyssna, för det är ju sjukt jobbigt att leta upp den på youtube...............


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra låt !!!

Dansa lugnt :))

/Pappa

2009-11-10 @ 08:32:36
Postat av: mormor

Verkligen synd om dej att Christina glömde bort dej!!! Har du snackat med henne efteråt? Inte alls säkert att Lisa får flytta till Mariah. Blir det så kanske det inte blir det bästa för dem heller. Time will tell. Bra att Eli fick köttbulle av dej. Vad tyckte han. Bamsekram till dej!!

2009-11-10 @ 14:55:17
Postat av: Mamma

Det är så roligt att läsa lite om vad som händer i ditt liv!

Låter bra att du går mer och mer utan kkp. Kul att du även kan göra några moves...

Det blir säkert bra med Lisa och Mariah även om Lisa flyttar in ska du se.

Kramar mamma

2009-11-10 @ 17:17:31
Postat av: Petter

Yesyesyes! Haha =)

2009-11-12 @ 06:29:24
URL: http://engblom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0