Konversationer

Har haft mer eller mindre intressanta diskussioner på fejjan och msn och tänkt detta ska jag lägga upp på min blogg… Har inte gått något vidare med den saken. Idag tänkte jag faktiskt ta tag i det så här är de.



ta ut mat ur kylen, verkligen precis samma sak som att göra frukost själv.....

Nedan, en konversation som ägde rum en tidig fredag eftermiddag när det inte fanns mycket att göra (som alltid).

Just nu skriver jag på word, för det är strömavbrott, på en onsdag! Fattar inte riktigt varför inte internet funkar men så är det tyvärr, när strömmen kommer tillbaka ska jag försöka ta mig i kragen (haha) och publisera det.

Blev även klar med en av mina yearbook spreads idag. Fick asmycket cred, en av de ansvariga redigerarna sa att det var de bästa klubbsidorna redwood någonsin haft, kul va? Japp japp, det tyckte jag iaf. Är så glad att jag slipper oroa mig om att gå till klubbar during lunch nu! På tal om att oroa sig, sjuuukt nice att denna terminen är över snart. Aldrig mer Oral rhetoric med Mr Franklin, eller government!!!!!!! aaaaaaaaaaah längta.


Kommentarer
Postat av: mormor

vad är yearbook spread?

2009-11-19 @ 09:55:08
Postat av: Mamma

Förstår att det känns skönt att slippa dessa ämnen, men allt du klarat av kan du vara stolt och nöjd med.

Längta inte bort din tid! Försök att hitta något i varje situation som är positivt/bra. Livet blir då lite lättare.

En månad idag tills jag får krama dig på rikgit igen! Längtar!!! :-) Fram tills dess skickar jag dig en massa cyberkramar.



Mamma

2009-11-19 @ 21:37:54
Postat av: sägs

hahahaha. nu har jag faktiskt lagat frukost åt mig själv ett par gånger (dock hoppandes på ett ben)! <3

2009-11-20 @ 16:53:46
Postat av: Pettson

Ey Michelle ditt smarto. "Konstigt att internet inte funkade när det var strömavbrott" ?!

2009-11-23 @ 05:42:42
URL: http://engblom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0