Griller i skallen

Forst innan jag borjar maste jag bara kommentera mig sjalv, shit vad aktiv jag blivit plotsligt, gatt fran 2 inlagg pa 2 veckor till 3 pa 3 dagar what's up with that lix?

I alla fall. Idag i min Oral Rhetoric class pratade jag med Mr Franklin om vad jag skulle gora for mitt overtalade/tygande tal(?) och jag sa att jag tankt lite pa att gora det inom Health care. Typ beratta om min egen historia och sa. Allt tjabb med forsakringsbolag och sant. Kanske kunde jag ta de nyaste handelserna med mitt ben, (de som behover veta detta, vet redan, ni som ar nyfikna far helt enkelt fraga de som vet) dokumentera detta genom film och jamfora det svenska och amerikanska health care system och gora det som mitt projektarbete?  Tank sa ar jag den manniskan som once and for all andrar USAs efterblivna sjukvardssytem, det ar sa BROKEN. Vad tror ni om det? Hade vatt lite awesome att ha pa sitt CV..

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-11-06 @ 21:18:22
Postat av: Mamma

Första inlägget blev inte så långt. Skriver på min iPhone och lyckades skicka det för tidigt.

Det jag skulle skrivit vara att du har humor och insikt i ffa vårar system så det kan säkert bli ett bra ämne att prata om.

Kramar mamma

2009-11-06 @ 21:26:08
Postat av: emma

nja, jag och några kompisar ska vara här i tre månader bara för kul:) Går och läser en engelska kurs lite men det är inte jätte seriöst;) Har varit här i en månad nu :)

2009-11-07 @ 07:11:59
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0