Det gar bra nu

Kanner mig nojd med hur mycket ar nu, folk oppnar sig mer och mer och jag kanner verkligen att de faktiskt tycker om mig. Har fatt mina nya betyg och jag har hojt mig i government! har straight A's nu, inte for att det spelar nagon som helst roll, men anda... Ska ga till min counselor och se om jag kan fa ett diploma, petter kan det och det vill jag med, hade vatt sjukt gott for isf kan jag ansoka till college pa mina betyg... HOPPPPPPPPPPAS. Ska aven andra mitt schema tror jag, vill hellre ha engelska 1st an 7th, sa vi far se hur det funkar, ska maila Kim nu och se om jag kan fa skjuts med henne nasta termin... Jag fortjanar lite flyt, men knowing myself ar det inte valdigt troligt.
Berattade att jag pratade pa skype i sondags. Forst i ett par timmar med min familj sen aven med Malin "spralle" Andersson. Hon uppdaterade mig pa vad som hander i angelhala. Hon berattade aven om att Malin "malin" Eriksson har gatt och blivit radiostjarna. Pa mix megapol har de en programpunkt som heter chans till romans. En kille pa malins jobb hade allmant henne for han ville traffa henne, men hon dissa i radio och tog 500 kr istallet, tyckte det var kul, yssnade typ fyra ganger, hehe
Om ni vill lyssna finns det online pa mixmegapol.se klicka lyssna live, lyssna igen, eftermiddag med par, 11/11, 16-17 sen borjar det efter 11 min med killen, malin kommer efter 17, man kan spola.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad menar du med att man kan söka till college med diploma? det kan man väl ändå med vanliga betyg i sverige? får du gå i college billigare då?

2009-11-17 @ 23:29:28
Postat av: jonna

Hoppas allt är bra med dig Michelle!

Yes de är ju snart bara en månad kvar ;) åh ja de var hur mys och bra som helst. Håller tummarna på att jag får se dig snart! :D

2009-11-18 @ 16:24:05
URL: http://jonnacronberg.blogg.se/
Postat av: sprääll

jag vet aldrig vad jag ska kommentera, men iaf så läser jag din blogg hela tiden och fnissar alltid åt dina dåliga skämt. Så nu vet du det puusssilipuss

2009-11-18 @ 19:05:46
Postat av: Anonym

jag blir så glad när du är glad :) snart ses vi. det är sjukt. puss från en svettig bjär som sitter ensam i stormen i västraljungby

2009-11-18 @ 19:57:52
Postat av: Titti

vilket datum är det? jag hittar det inte? :S

2009-11-18 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0