Jet lag's a bitch

Jag mår fortfarande bajs och nu har jag vatt i Sverige sen i lördags. Nätterna fram tills nu har jag vaknat tpy vid tre, tvingat mig själv somna om, vaknat vid sex och insett att det var hopplöst. Nu mår jag dock bajs lite pga att jag fick morfin och blev sövd tidigare idag. Nu har jag opererats och känner mig helt svag men förhoppnigsvis blir det succesivt bättre.
Jag har träffat mina underbara girls, TWICE, de hade stått och väntat på mig i minus 10 grader när jag skulle komma hem, men mitt plan var försenat tvåtimmar och jag fick vänta på bagaget i en så de gav upp och det visste de inte om, bummer. Flygresan var för övrigt också en intressant historia. Några höjdpunkter var att bli stoppad av polisen, få veta att man inte har plats på planet, få min väska genomsökt och provtagning på ALLA grejor i den, försening av plan och lång väntan på bagage.

Nu väntar en förhoppningsvis underbart mysig jul med familjen och sen kanske jag hinner träffa några till kompisar, förhoppningsvis. Ser ut som att jag får stanna över nyår, yaaay.

P.S att gå från 15 till -10 grader är inte så nice. jag föredrar värme framför snö! brrrrrr


Kommentarer
Postat av: bjär

haha pallar inte att vi stod där i en timme

2009-12-22 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0