How do we know what we know?

The knowledge that we have without knowing we know it. Once we know we know it, it becomes harder to know how we know what we know.

Confusing? you bet cha... Detta är en av frågorna till min final i Oral Rhetoric, vi får väl se hur det går med den. Efter den är avklarad, det vill säga runt 10.30 Pasific time, 19.30 svensk tid, så är jag klar. Klar för denna semester med allt vad skolan heter. Efter 10.30 är det nästan tre veckors frihet tills vårterminen börjar. 3 veckor  som förmodligen kommer vara ledsamma, smärtsamma men också alldeles alldeles underbara (askungen referens). På fredag morgon klockan 8.30 går flyget. Europa och Sverige watch out för här kommer superflickan michi, dadan dadaaaaaaaaaaaan.

...Som ni kanske märker är jag ganska random och tankspridd idag men min hjärna är FRIED. Efter två timmars matteprov, 15 min rast sen två timmars govt prov finns det inte mycket hjärnaktivitet kvar. Vad tycker vi om det förresten 2 två timmarsprov med 15 min mellan??? INTE okej. I Sverige hade vi klagat sjuukt mycket, inte ens en lunch emellan, inte en chans mannen att vi hade gått med på det! Jag är därför, pga min krävande dag inte speciellt sugen på att plugga lite till men illa nog måste jag. Klockan är inte ens 10 och jag har "börjat" vilket är en förbättring mot gårdagens 11..

Superflickan på uppdrag, peace out. Och om du någonsin behöver hjälp tänd en tändsticka och skrik "rädda mig jag har en katt" and I'll be there before you know it.

PS. Hjärnstatus: out of function. Jag är oftast inte såhär.... ehm, såhär. Så snälla ursäkta mitt inlägg. MEN det är trots allt min blogg och jag gör som jag vill moahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

The knowledge that I know ... Uhhh already confused...

Ses snart !!!

2009-12-17 @ 08:25:17
Postat av: Mamma

Här är nedräkningen i full gång... Vad vi längtar!!!

För att ge dig en riktig julkänsla har vi ordnat med mycket snö och kallt, men det visste du ju redan ;-)

Obama är i stan dvs Köpenhamn, vilket kan göra att vi kan bli försenade när vi ska hämta dig, pga alla säkerhetsåtgärder. Vänta i så fall i ankomsthallen. Vi kommer!

Puss och Kram mamma

2009-12-17 @ 12:25:34
Postat av: bjär

LÄNGTAR <3<3

2009-12-18 @ 16:53:46
Postat av: Kajsa

Heey Michelle :) Va kul det va o se dig! Antar att du bara är hemma över jul o nyår. Hade gärna snackat lite, men de va så sjukt mkt folk så jag han inte :/ Sorry! Men vi kanske syns ute om du är hemma nu :D Puss&KRAM

2009-12-21 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0