Blogga? ...nej just det, jag har ett liv!

Dålig uppdatering I KNOOOOOOOW men sånt är det, jag har haft fullt upp.

Mår mycket bättre efter operationen och nu har även jul paserat. Julen var en av de bästa någonsin, underbart mys med familjen. INGEN julmat, sjuuukt gött! Senare på kvällen begav vi oss till familjen Mikaelsson på 24 E, mycket trevligt måste jag säga!
Den 25e skulle mina kära lagliga väns ut så då efter att ha träffat dem i någon timme och snackat om absolut ingenting, begav jag mig hemåt och hade inget att göra. Tittade på boken som låg på golvet och tänkte sätta mig in i Twilight-världen som alla pratar om. Innan jag börja så jag bara ahh palla folk asså, hur jävla bra kan den vara, värsta hypen allt med team jacob, team edward och gud vet allt. Typ lika hypat som galna ko sjukan och fågelinfluensan, vad hände med dem lix? På tal om hypes, den största av dem alla är kanske swine? Vaccinerades mot den idag även om jag förmodlig redan haft den, alltid bra att vara på den säkra sidan. anyway..
Började läsa Twilight (INTE om jag kunde drömma, vad fan är det för översättning liksom) and I have to admit, I've joined the dark side... Läste ut den dagen efter och kunde inte vänta att få läsa new moon och idag hade min underbara mamms köpt den till mig iiiiiih.
Från och med nu tänker jag bara ta det lugnt. Trodde jag skulle åka imorgon så jag har proppat in asmånga fikor och besök varje dag men nu så behöver jag inte det för jag har typ 10 dagar kvar, huuur awesome är inte det? sjuuuuuuuukt awesome skulle jag säga!

förmodligen skriver jag inte innan nyår... sååå GOTT NYTT ÅR ALLA!

Kommentarer
Postat av: maisie

LÅT MIG FÅ TRÄFFA DIG MICHI!!! :D

2009-12-30 @ 02:16:06
URL: http://meifengla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lyxxxxxxxx Sverige är underbart! Men vilken dag kommer du "hem" till cali??

2010-01-02 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0