Third Day of Autumn

Enligt kalendern var den 22a septemver första dagen på hösten men jag vet inte riktigt om det känns som det. Just nu är jag riktigt redo och sugen på höst! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men kyligt mulet och blåsigt med tjocka, varma, mysiga kläder later underbart just nu. Själv sitter jag här i sommarklänning och flippflopp, känns inte rätt såhär i slutet av September. Idag har det förmodligen varit varmt igen, gick dock inte ut på hela dagen så jag vet inte. Väderprognosen för helgen i Auburn är följande: 95 degrees farenheit, strålande sol. YAY. Jag kommer dö. Måste ta mig till skolan imroogn, har ett matteprov så det kan jag inte missa...

Dagen idag har varit fruktansvärt effektiv. Har gjort ca två saker ätit och sovit, hann även ta ett bad. Nu sitter jag här som vanligt och har ångest för att jag inte pluggat till provet imorgon eller gjort min government assignment. Oh well får väl ta tag i det. Blir nog ingen skola för mig på måndag heller. Joey vill stanna i Auburn över natten då det är Yum Kuippiurdzfg eller vad det heter. Jag vet inte om jag vill det, fick en förfrågan på fejjan om Senior Skit Practice. Det lät kul, ett sätt att bli tajt med fler seniors. Så jag funderar på om jag ska be någon om skjuts hem och sova hos en vän eller få skjuts av Jessica på måndag vad tycker ni? Stanna i Auburn och missa skola ELLER vara i aburn åka hem, gå på Skit grejen (HAHA) sova hos en vän/få skjuts av Jessica och gå i skolan? Joey sa att båda alternativen var ok, men att jag fick arrangera skjuts själv.

Girls, Skype's on at eighteen hundred hours (18.00) på lördag, OK? Om inte OK, skriv det i en kommentar!
Speaking of girls, idag gjorde jag nachos och gua till mig själv! YUMMY.

Nu ska jag göra läxa och sova, imorgon är det Redwood game night. Först Varsity soccer, bbq och sen varsity volleyball! Får se hur jag gör med det, har planerat att träffa Mariah imorogn, har inte träffat henne på länge känns det som. Känns även som att jag bör föklara vilka alla är typ göra en lista men namn och förklaringar haha, låter det som en bra idé?

Over 'n out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej fran Holland...

Det var fler i Sverige som nyligen kommenterade att de ville ha host. Det har varit ganska varmt har ocksa. Det kommer nog till Er ocksa fast i mindre utstrackning. En ny erfarenhet igen ....

allt ar bra har, jag mar battre vilket ar skont.

Jag har skickat ett mail till dig!!

Hoppas chokladen ar god...

Kramar

/Pappa (som inte saknar hooten an)

2009-09-25 @ 08:02:20
Postat av: bjär

tycker du ska gå på skit-grejen :) haha jag gjorde nachos till min familj förra söndagen, pappa sa: " jag tycker vanlig lasagne är godare..." han åt inte upp chipsen! tycker du ska göra en lista på vilka alla är ja! skype imorron :) pussis

2009-09-25 @ 16:14:17
Postat av: sägs

jag är astaggad för skype på lördag ;) och jag tycker det låter som en bra idé att du gör upp en lista, även om jag ändå har helt ok koll så vet både du å jag att jag är ganska efterbliven;) ett litet tilläg: idag har jag saknat dig extra mycket! <3

2009-09-25 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0