SFx3

Later som en robot eller nagot, haha!
I helgen har det varit mycket SF for min del. I fredags med Lexi och Jamie. I sondags med Gretchen och co. Idag med Lisa och Celia. Dagen idag gick till shopping och eftersom det var min fodelsedag igar kande jag att jag fortjanade det! Kopte en klanning (sallan), ett par svarta byxor och ett par heals (sallan). Det ar kyl att vara med Celia och Lisa. De ar tyska utbytesstudenter och det ar skont att ha nagon som gar genom samma sak som en. Man fattar inte hur stor grej det faktsikt ar om man inte gor detta. Innan jag akte trodde jag att det ar svart men kul och det ar det. Men ibland blir det saa jobbigt. Nu precis satt jag pa fejjan och sag en bild pa mig och dig, bjar, blev helt tarogd. Och nu blev jag det igen, just thinking of it. Det ar jobbigt att tanka pa er dar hemma. Det kanns som nagot litet slar luften ur mig pa nagot satt, som att dar ar nagot som trycks ihop/fattas i mig. Det  kanns konstigt och om ni inte upplevt detta later forklaringen sakert hella random!
Jag vill ocksa passa pa att be om ursakt om jag ar trakig.. mina lasare minskar och inte en enda kommenterade forra inlagget. Vet inte vad det betyder, men om ni kanner er uttrakade, I'm sorry..
Jag gor det har mest for min egen skulle, lite som en dagbok. Har en dagbok ocksa men jag skriver inte sa ofta i den... Men sjalvklart ar det kul med respons, annars hade jag likagarna kunnat gjort detta i ett worddokumment eller nagot. Jaja, nu har jag mega mycket laxa att gora sa bilder kommer imorgon
PS. Monet och Sami sag en kangru pa motervagen idag. Random? svar: ja. Random att jag skriver om det? svar: mycket

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!!!

Lite väl tidigt för mig men vaknade o kunde inte sova mer. Träffade ortoped Ola igår som frågade hur det gick med dig. Berättade vad du har sagt o han tyckte det lät bra.

Ligger i sängen o skriver på min Iphone Yeaaah. Kan inte ringa medden för att numret jag hade fått redan var upptaget. Kan det hända?????? Ja tydligen hehe.

Sov gott. Saknar dig också men Du känns nära samtifdigt.

Kramar om Dig!

/Pappa

2009-09-22 @ 06:04:51
Postat av: Mamma

Hej Michelle!

Det är ingen som tycker att det är tråkigt att läsa din blogg! Jag älskar att gå upp på morgonen för att läsa lite om vad du har upplevt.

Förmodligen fick du inte så mycket kommentarer eftersom många skickat hälsningar till dig när du fyllde år

Jag förstår precis hur du känner när du beskriver din känsla av saknad...

Ska iväg och jobba nu. Hoppas att paketet kommer idag!

Kramar mamma

2009-09-22 @ 07:10:43
Postat av: Anonym

Jag vill se bilder jehehe du får lägga ut din snart ;)

2009-09-22 @ 08:09:02
Postat av: bjär

åh michi, tänker massa på dig med och kollar ofta igenom massa bilder på dig och mig, började böla senast imorse på bussen hit;) och jag tycker det är jätte kul att läsa, så du måste fortsätta skriva. hinner inte alltid kommentera dina inlägg men sitter typ alltid och skrattar för man kan verkligen se dig framför hur du är i vissa av situationerna som du beskriver. får snacka på skype snart! ta hand om dig, saknar dig och älskar dig massor<3<3

2009-09-22 @ 12:36:45
Postat av: mormor

Hej!

Klart det är kul att läsa dina bloggar,men jag förstår inte allt du skriver. Jag har frågat vad chilla betyder. nu undrar jag vad random står för. Otroligt eller??? Jag har så många frågor till dej men det får jag väl ta på mail.

2009-09-22 @ 15:08:01
Postat av: Anonym

/ Felicia :)

2009-09-22 @ 17:34:56
Postat av: till michelles mormor:

eftersom michelle inte besvarar dina frågor tänkte jag att jag får göra det:



med ordet "chilla" menar michelle att de inte gjorde något speciellt, de var hemma hos någon och bara tog det lugnt.



"random" betyder slumpmässig men i detta sammanhanget menar hon mer att det är något väldigt konstigt och väldigt oväntat som händer.



hoppas du förstår mer av det du läser nu :)



/johanna

2009-09-22 @ 23:17:13
Postat av: mormor

Bjär!

Vad snällt av dej att förklara många av Michelles uttryck!!! Uppskattas verkligen!!! ville ringa dej medetsamma och tacka för din omtänksamhet!

2009-09-23 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0