Power to the peaceful

Sitter hemma hos jamie och kollar slumdog millionaire. Har redan sett den sa tankte ta tillfallet i akt och skriva ett litet inlagg. Idag har vi varit pa en festivaldag, power to the peaceful. Det var kul, traffade Sami och Audrey dar. Fanns hur manga sorters mat som helst, jag valde grekiskt (eller Sami valde at mig, ni vet hur jag ar med att valja) Bilder kommer typ imorogn nar jag har lagt in bilderna pa min dator. Hon som sjunger ironic var dar sa nu har jag sett henne live, ganska ballt. Som alltid pa festivaler (inte for att jag dirr ar en expert pa sanna men anda) sa var dar folk som var paverkade. En 25aring kom fram till mig och pekade pa mig och sa DU, du ar SA vacker. saaa smickrad, eller inte haha. Var en annan man ocksa som hade en skylt dar det stod "jag forutspar att jag komer gifta mig med Madonna", tog en bild pa honom haha. Da sa han i'll pose for you, you're a flower, keep growing and be as beautiful as you are. hahaha..
Har traffat Jamies bror Jake idag och hans van. Det ar Jakes fodelsedag, tanka sig va! Med oss pa festivalen var aven sean, will, tad och patrick. De ar trevliga men nar jag hor hur det pratar med varandra och kor interna skamt, da langtar jag efter er. Jag onskar att ni var har och delade detta med mig.

Sa idag vill jag tillagna en extra tanke till alla er. jag saknar er, min familj mina vanner! Ni ar underbara och vi ses snart. KARLEK till er<3

Kommentarer
Postat av: bjär

oh, kul att du hörde alanis morissette, hade jag också velat göra! och vad gäller deras interna skämt så handlar det nog bara om att ha tålamod michi, snart kommer du också komma på dig själv med att köra massa interna grejor med dom! hade du varit med oss hade du ju varit kvar i ängelholm, du är ju där för att skaffa nya vänner och nya erfarenheter och då är det klart att det går lite trögt i början ;) MEN vi finns alltid kvar här hemma, med samma dåliga skämt som när du åkte, och vi, eller iallafall jag, är avundsjuk på dig som är där borta och får uppleva allt detta. så njut av det så mycket du bara kan, det kan bara bli bättre! älskar dig mich <3

2009-09-13 @ 11:18:54
Postat av: Anonym

va roligt att du hade kul :) saknar dig :D<3

2009-09-13 @ 11:32:05
Postat av: Pappa

Hej

Välkommen to the wide, wide world hehe. Finns många olika typer av människor .... Kul!!!

Låter som en bra festival med bra artister, tittade på nätet vilka som var med.

Lägg gärna ut en hög bilder.

Kramar

/Pappa

2009-09-13 @ 19:45:01
Postat av: jönsan

OMG! ALANIS MORISSETTE! I LOVE HEEER! hahaha, lite damp. men hej michi :)

2009-09-15 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0