INTE OKEJ!

Bara ett litet irriterat inlagg sa har pa morgonkvisten. Manga av er har kanske inte hunnit lasa mitt inlagg fran igar (imorse er tid) sa gor det efter ni last detta. 
Idag borjar jag fem i tio. Jag var pa skolan 08.30. EN OCH EN HALV  TIMME INNAN!!! Detta for att joe skulle fixa med saker innan hans lektioner. Visst ar det okej men vad som itne ar okej ar att han sa till mig att vi skulle kora kvart i 9. Klockan 8, nar jag precis kommit ut ur duschen sager han pa fullt allvar, hejda juju ha en bra dag, precis som att han tankte ga. Jag tankte att han skamtade sa jag sa inget. Da sager han, michelle vi aker om fem min. Jag hade blott har, osminkad och inte valt klader an. Ni som kanner mig vet att jag gor allting i sista minuten och att aka 45 minuter innan jag planerat funkar bara inte... Jag blev sjukt irriterad och sur och kande mig orattvist behandlad... nu ringer klockan sa jag maste ga. Behovde bara skriva av mig lite!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Näääää Du gör väl aldrig allt i sista minuten :D !!!

Men... Har han sagt kvart i nio då kan han inte helt plötsligt komma kl. 8.... Du får väl fråga honom varför det blev så.

Kram

/P

2009-09-16 @ 22:40:04
Postat av: mormor

stackars dej! Det var inte juste av Joe att åka innan han hade sagt. Hoppas ni kunnat prata om det.

Love you

2009-09-16 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0