Helgen, hittills, i stort. + lite annat

Det är långhelg vilket innebär att jag är ledig imorogn också, yeey! Detta är vad min helg har bestått av hittills.

Fredag
Har redan skrivit om dagen i fredags men inte om kvällen. Den spenderades med Monet och lite andra folk från hennes cross country lag. Istället för att åka till bbq pga mega trafik, åkte vi till en park och chillade där. Efter Parken åkte vi till Monets hus där vi gjorde fejktatueringar, moget, i knoooow.

Lördag
Vaknade runt 9 och det luktade bröd i hela huset, ju hade bakat bröd, yu-mmy! Sen ringde Tom som ni kanske redan läst. Om inte finns det i inlägget under. Gretchen och Betty-lee kom och hämtade mig och tog mig till en salong där vi fick pedikyr, nice? Svar: Ja. Sen ville Gretchen ha cupcakes så jag bakade några till henne. Sen kom Mark&Tracy, juliana och joeys väns, och sen slutade det med att jag gick på bio med dem, vi såg 500 days of summer. Det var kyl.

Söndag
Idag har jag inte gjort så mycket, klockan är bara ett. Juliana hade gjort våfflor så det blev våfflor till frukost vilket aldrig är fel. Sen behövde jag lite tid för mig själv så när de gick till kyrkan tog jag ett bad i badkaret. Nu har vi precis ätit lunch och ska nog träffa Annie&Alan snart, och lilla Ruby. Ikväll kanske jag ska träffa Mariah, om hon itne glömt bort mig buhu haha.


Har glömt berätta en sak om torsdags. Juliana ville åka till en vintage-store och jag följde med i brist på annat. Väl där gick jag runt och kollade bland kläderna och hittade faktiskt några saker som var riktigt nice.

Den här skjortan, en annan skjorta





Den här feta tröjan och en jeansjacka



Och vad kostade det kan man ju då fråga sig... Totalt blev det hela $13.03 vilket är ungefär 97 kronor eller något. Nöjd Michi?
Svar: JAAAAAAA :D


Snackar med Spralle på msn och disskuterar Mr X. Mr X är en lärare på ca 60 somrar vars glory days aren't over, enligt Spralle.  

 Spralle:
    - Jag  och bjär tycker att Mr. X är snygg


Bara så ni vet har hon fel, och jag fattar inte hur hon tänker haha


Kommentarer
Postat av: bjär

så ett skypesamtal med mig är inte nånting stort? buhu :( snygga kläder jao, och mr X ÄR sjuk snygg, och hans glory days är INTE över!!!!

2009-09-07 @ 14:18:31
Postat av: felicia

fubb, inget annt...

älskarden vita :) fast båda va fina :D

missu

2009-09-07 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0