Changeling

Filmen Changeling från '08 med Angelina Jolie, är verkligen sevärd och förtjänar att nämnas. Såg den igår med Mariah, det var verkligen en såå bra film och hon var helt amazing som Christine Collins. Jag är inte den som är den, jag brukar inte känna så här när det gäller filmer vilket säger något. Antingen var filmen sjukt bra eller så är det detta landet och deras sätt att uttrycka sig som har påverkat mig. Se den och let me know!

Igår hade jag även med mig Djungelvrål till skolan för att se reaktioner och det var blandat haha!  Förklarade även att inte alla i Sverige gillar salt godis, bara vissa.  Här är några av reaktionerna. 
-ewwwwwh (och spotta ut)
-spotta ut direkt
-you're weird
-this is disgusting,
-honey I'm sorry but WHAT'S WRONG WITH U
-THIS IS NOT CANDY
 
Filmade även Mikayla från min yearbook klass, ganska kul. Här visar hon, ganska tydligt, vad majoriteten tyckte om salt godis.



Spenderade som sagt gårdagen med Mariah, vi tänkte gå på volleyboll matchen men där var så sjukt mycket folk så vi kunde inte se så vi gick hem och bakade chocolatechip cookies och lagade mat. Sov hos henne och när jag vaknade pratade jag med mina underbara vänner hemma på skype! Nu sitter jag här, har precis bakat och väntar på att vi ska åka till Auburn. Vi åker upp idag, lördag eftermiddag och kommer hem igen måndagkväll, vilket betyder inget bloggande på några dagar. Hoppas att ni klarar er och fortfarande vill läsa när jag kommer tillbaka, lovar lägga upp bilder från helgen då.


Medan ni väntar kan ni få se en bild från igår som jag tänkte använda till min photo assignment. "let there be light", what do you 
think?

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

En fantastisk bild!

Hoppas du har haft det bra i helgen. Lät mysigt med matlagning och kakbak.

Changeling är kusligt bra!



Kram mamma

2009-09-28 @ 22:14:12
Postat av: Pappa

Gokväll

Ja vi är hemma igen. hoppas du har haft det bra i Auburn.

Vi har haft det bra. Lö o sö mådde jag helt bra igen och vi var i Utrecht o Amsterdam. Fint väder o grymt mycket folk på stan båda dagarna. Kul.. Vi åt glass i Häagen-Dazs glass i deras glassbar -mycket gott som vanligt.

Är på väg till jobbet nu. Sov gott

Kram

/PaPe

2009-09-29 @ 06:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0