Bilder

När jag har bilder som rubrik kanske ni tror att det innebär att detta inlägg kommer vara fullsmäckat med färgglada ögonblick från dagen men oj så fel ni har. Det ända jag tänkte lägga upp idag bortsett från text är en länk. Denna länken kommer jag lägga in flera gånger, men någongång måste ju vara den första.

Den här länken länkar till ett fotoalbum som jag skapat på facebook. Det är en publik länk vilket innebär att vem som helst kan via denna länken gå in och kolla på bilderna, om de har länken dvs. Man behöver alltså inte vara medlem på facebook eller vän med mig för att se dessa bilderna, bra va? Jag kommer uppdatera bilder där oftare och i större utsträckning då det inte på långa vägar är lika jobbigt och omständigt som att lägga upp bilder på bloggen. Kommer fortfarande göra det, lika ofta som hittills och ungefär lika många. Alla andra kommer upp på fejjan. och de kan ni se via den här länken:

länken är här under. Den är dock vit så ni ser inte den men klicka här under eller markera texten så ser ni den http://www.facebook.com/album.php?aid=117127&id=603072680&l=e33a197df1

Lite vanlig blogguppdatering.
Idag har jag varit i skolan. Gillar inte första dagen tillbaka efter helg men det var faktiskt helt okej. Förmiddagen flöt på bra och sen var det lunch. Åt med Monet och Ryan, trevligt trevligt. Efter skolan var det waterpolo. Det var kul men jobbigt. Efteråt känns benet ömt men det är väl som väntat. Har ingen skjuts hem och ingen bor ens på mitt håll så kommer ta bussen, som inte verkar ha några regelbundna tider, wuhu för amerikansk kollektivtrafik NOOOT. Iallafall. När jag kom hem stod det pizza på bordet och jag åt. Nu sitter jag här och tänker typ gå och lägga mig snart, trots att jag har sovmorogn till halv 10 imorgon. Imorgon ska jag även äta lunch med Megan och gå på vattenpolo match på eftermiddagen.

Kul att ni får alla juicy detaljer va? haha

oh glömde nästan. En Weird sak idag. Jag kollade på allmenackan och vet ni vad jag insåg. Deras veckor börjar med söndag. Söndag är den SISTA dagen i veckan, INTE första det heter ju ändå weekEND?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej

Du sover sedan... kanske.

Lät som en bra dag. Ömhet i benet efter träningen. Be careful, du är inte läkt än!!!

Länken :))

Kramar

/Pappa

2009-09-09 @ 07:01:31
Postat av: Pappa - igen

Woops

Mamma hittade länken direkt, för avancerat för mig...

Fina bilder.. grym bild på en av the twins med hunden o geten

Hej då igen

P.S. Ska prtata med Wahlström idag!!

2009-09-09 @ 07:15:25
Postat av: Felicia

jag tycker ändå att du ska lägga ut bilder här every now and then, poss

2009-09-09 @ 14:57:33
Postat av: mormor

trevliga bilder! Nr 11 är det från skollunchen eller något annat tillfälle? Nr 22 är helt outstanding tycker jag.

Kram från mormor

2009-09-09 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0