3-day-weekend

Idag ar det fredag och det inebar att jag inte kommer behova aka till skolan pa tre dagar! Vi ar lediga pa mandag WUHU. Igar smsa lexi mig, imorgon efter skolan hamtar jag dig och ta med dig nagot fint. Mer sa hon inte. Sa jag gjorde som hon sa, tog med en klanning och traffade henne efter skolan. Vi korde hem till henne, hamtade levi. Lexi at jordnotssmor, bara sadar tyckte det var konstigt. Det sista gav on till levi och han slickade sig typ i fem min runt munnen, sjukt kul haha! Sen korde vi till SF. Idag var forsta gangen jag har sett bron, alla andra dagar har det varit sa sjukt dimmigt! Iallafall, pa vag dit hamtade vi Patrick. Vi akte hem till Jamie och chillade bestallde mat, italiensk sjuuukt god mat. Sen fick jag tarta som Jamie hade gjort, yummy! Sen tog vi en promenad, akte tillbaka till marin och nu sitter jag har. Forstod inte riktigt varfor jag skulle ha klanningen men lexi ville val att ajg skulle kanna mig fin pa min "fodelsedag" eller nagot.

Vi hade en photo assignment till idag. Den gick ut pa att ta 50 digitala bilder, inte med automatiska installningar. Idag pa lektionen skulle vi ge kritik till bilderna alla tagit. Man skulle valja en bild och beskriva varfor man valde just den. Av totalt 4 bilder som beskrevs var 2 av dem mina!!! var typ 10 pers som hade valt mina bilder, ratt coolt. Laddar upp dem har imorogn. Fick aven creds for den tredje bilden, av lararen. Det gar bra nu haha!

Imorgon ska jag kanske traffa de tyska utbytesstudenterna, ska ocksa ringa till sami och se vad hon ska gora. Pa sondag ska jag in till stan (stan=SF) med Gretchen. Mandag ska jag till stan med de tyska utbytesstudenterna. Sa ser mina planer ut tror jag men vi far se.

Vill aven tacka familjen Hellgren for paketet! Uppskattades verkligen, har redan bladdrat igenom alla tidningarna! haha.
Nu ska jag sova, 11.34 p.m. pa en FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Papa

Godmorgon...

Nu är jag på väg till Torekov men vi ska äta lite brunch först. Ska spela golf i em. med Mackan & Co. Har inte spelat på länge (för att mitt knä har varit halv kasst men nu känns det bättre) - kan bli intressant. Vi sover över i en stuga och kommer hem imorgon (söndag). Då kan vi ha din födelsedag on Skype!!!!

Jag vill ochså "till stan"... Kan sakna det rätt mycket här i "byn" men... nästa helg ska vi ju till Holland, Oma fyller 80 !!! och då blir det nog både Utrecht och Amsterdam... Love it!! Tar kameran med mig och lägger ut en hög bilder därifrån sen.

Gärna fler bilder från SF när Du är där.

Hälsa Juliana och Joey

Kramar

/Pappa

2009-09-19 @ 09:16:59
Postat av: mormor

Det verkar som om du blir firad i dagarna tre. Grattis på födelsedagen!

Bamsekramar från mormor och morfar

2009-09-19 @ 11:30:47
Postat av: bjär

fullt upp verkar det som, låter som du har det jätte bra :)

2009-09-19 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0