090909 - hur många rutor gör dig glad?

Detta har säkert för många varit en rolig dag, eller iaf speciell. Många av er friade igår att det var 275 dagar till studenten, 100 till jullov och att det idag är 090909. Det gjorde vi inte här. Vaknade på fel sida idag och dagen har knappt blivit bättre. Höjdpunkten på dagen var lunch med Megan, det var trevligt. Lågpunkten var American Government lektionen. På den lektionen skulle vi tolka the constitution, vilken skrevs 1787. Gammal engelska, och SVÅRA ord. Jag fattade ingenting, vilket medförde att de alla andra gjorde på lektionen som var 1,5 timmr och inte blev klara med ska jag nu göra, utan att fatta, tills fredag. Detta är förrutom den vanliga lexan då ofc. INTE KUL. Nu är jag också låg, behöver en kram, var så längesen jag fick en kram av någon jag verkligen älskar. Jag saknar er där hemma nu, det är jobbigt att känna sig ensam, liten och sämst. För att få mig glad just nu, krävs det nog ganska många marabourutor typ en hel kaka eller tre... På tal om marabou, min födelsedag is comming up något jag inte ALLS ser fram emot. Hade världens bästa födelsedagshelg förra året. Årets kommer inte på långa vägar vara ens i närheten av att vara lika bra, det är trisst att veta det men är väl lika bra att göra det bästa av det, deppa och inte nämna den för någon...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta inte ut i förskott att din födelsedag inte blir bra! Den kommer att bli annorlunda, men annorlunda är inte lika med dålig.

Jag tycker att du ska berätta att du fyller år så folk har en chans att gratulera dig. Hur ska de annars vet?

Government ÄR svårt. Juliana och Joey kan kanske hjälpa dig med de ord som är svåra. Sök på eniro och läs om konsitutionen på svenska så fattar du nog mer ;-)

En bamse kram från mamma

2009-09-10 @ 06:47:40
Postat av: Anonym

kram varsågod ;) du är bra michelle glöm aldrig det <3

2009-09-10 @ 07:06:45
Postat av: mormor

hej mitt hjärtegull!

Jag skickar dej en bamsekram. På informationsträffen sa de, att det var viktigt att prata med värdfam. om hur man känner det. Inte hålla det inom sej. Du kan kanske få hjälp med gouvermentläxan.

LOVE YOU

2009-09-10 @ 09:21:28
Postat av: Pappa

Yepp...

Ibland får man tugga lite extra. Det kan vara marabou-rutor eller government men tuggar man tillräckligt länge så försvinner båda.

100 dagar till jullov, wow det är snabbt. Undrar hur kallt vi och hur varmt Ni har det då...

Rollercoaster, livet går upp o ner men vi glömmer Dig INTE...

Kramar om dig!!!

/Pappa

2009-09-10 @ 16:12:29
Postat av: bjär

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! älskar älskar älskar älskar älskar dig och saknar saknar saknar saknar dig<3<3

2009-09-10 @ 17:51:10
Postat av: sprääll

Åh gumms! Ska vi kramas på skype på söndag? saknar dig.. <3

2009-09-10 @ 19:34:22
Postat av: Åsa Hellgren

Cheer up!

Det kan bara bli bättre efter en sådan här jobbig dag. Du vet ordspråket "Efter regn kommer solsken". Jag minns hur jobbigt det var med American history. Jag hade typ en lärare som pratade lika fort som x2000 typ. Många gånger gick jag från hans lektioner och hade inte förstått mycket, men som tur var hade jag fantastiska kompisar som hjälpte mig med det jag inte förstod. Kanske du skulle kunna fråga någon om hjälp? Fotona är jättebra. Har lagt till länken i mina favoriter. Sköt om dig!

Kramar från Åsa

2009-09-10 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0