I love me

Att vara borta fran allt man ar van vid far en verkligen att tanka. Jag forsoker ta alla chanser att uppleva nya saker och aven om inte allt ar roligt sa tror jag det ar utvecklande. Att vara i en stad dar man inte kanner nagon, lar man kanna sig sjalv. I have come to realise att jag alskar mig sjalv och att jag ar amazing! Man lar sig aven att veta vad man gillar och vad man vill vara omgiven av, sa kanner jag det iaf. Dagens outside the box saker var
1. Jag gick till ett judiskt tempel sa som kristna gar till kyrkan pa sondagar.
2. Jag gick till en club. The friendship club.
Det ar en klubb dar man umgas och lar kanna elever som ar utvecklingsstorda. Hemma hade jag nog aldrig gjort nagot sant, jag hade hallt mig till vad jag var van vid, men har kanns det naturligt. Fick pusha mig sjalv att ga men jag gjorde det och kommer nog fortsatta ga dit.
Allie ar ansvarig for klubben och hennes bror var med idag. En av eleverna i klassen har asbergers eller nagot tror jag sa hon bara mitt i allt, JEFF IS SO HOOOOOOOOT. Hennes assistent sa da berattade du for Jeff hur snygg han var. Sa hon bara YEAAAAAH JEFF YOU ARE SO HANDSOME.  Han, liten sophmore som han ar, tyckte situationen var obekvam och jobbig. Jag tyckte bara att det var roligt haha.
Nu ska jag sova, ladda for LOVEFEST imorgon, yaaaay!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du provar nya saker. Det är verkligen utvecklande!

Det var underbart att se, och prata med dig tidigare idag!

Ska nu fortsätta förberedelserna inför kvällen.



Kramar mamma

2009-10-03 @ 14:17:36
Postat av: FElicia

jag är en STOLT lillasyster!!!!!!!!!!<3

2009-10-03 @ 14:21:34
Postat av: bjär

jag älskar också dig och tycker också att du är amazing :)låter intresannt med the friendship club!

2009-10-03 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0