Welcome to the united states of america

Hej. Jag ar framme nu, eller det har jag iofs varit ett tag. Jag landade i San Francisco vid halv 3 lokal tid (+ 9, you do the math) Nu ar klockan halv tio pa kvallen och jag borde verkligen sova. Jag gick upp kvart i 02.45 svensk tid och klockan ar nu vad, typ halv 8? Det har vatt en lang dag, satt bredvid en skrikande unge mellan london och SF men satt pa ett bra stalle sa forrutom det var allt bra. 
Joey hamtade mig pa flygplatsen och sen fick jag traffa en av hans foredeta studenter, Maria heter hon. Var sjukt stelt, ni vet hur det ar ibland och det var bara vi, da borjade jag undra vad jag gett mig in pa. Menmen det loser sig val.. blev inte ett sa kort inlagg som jag trodde hehe. Vi hors mer nar jag fatt internet!

PS. mamma och mormor, Tom&Bette-lee halsar, till er och de andra saklart!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

skönt att höra att du nu är på plats och att resan gick bra. HAR TÄNKT PÅ DEJ NÄSTAN VARJE TIM ALLTSEDAN VI SA HEJDÅ! Hälsa fam.från oss!

Bamsekram

2009-08-12 @ 09:09:10
Postat av: Felicia k

skönt att du är framme :) har inte börjat sakna dig än :D

2009-08-12 @ 11:32:13
Postat av: bjär

kul att resan gick bra! blev glad över ditt sms! det kommer bli bra:)

pusspuss

2009-08-12 @ 13:00:59
Postat av: Peter

Skönt att resan (förutom vissa små störande moment L)har gått bra!

Hälsa alla så gott och jag ser fram emot fler inlägg och... bilder!!

Kramar

/P

2009-08-12 @ 13:07:20
Postat av: Anonym

hej! jag försöker lägga till din blogg på bloglovin men jag kan inte se vad den heter. skriv gärna till min hotmail vad den heter :)

2009-08-12 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0