Rootbeer, ingen höjdare

Natten igar och dagen idag spenderade vi i Auburn. Det ar en ca tva timmar biltur harifran och vi akte hela familjen (- eli) INKLUSIVE GETEN och hunden... Geten kunde inte halla sig i tva timmar, sa hon kissade i bilen. Vet inte om ni luktat pa getpiss nagon gang, hoppas for er skull att ni inte gjort det... Val framme sa var det morkt. Vi hamtade vara sovsackar och madrasser och la oss pa tradacket, under stjarnorna. Det var mysigt, mindre mysigt var det att vakna av att man blir slickad i huvet av en nasty hund.
Det blev varmt snabbt, vid halv 10 var det redan typ 30 grader. Vid tolv var det sa varmt och de hade ingen is sa alla ville aka och kopa glass forrutom Joey, men vi gjorde det anda. Eller det blev pizza istallet for glass, men vi fick kall dricka iaf, rootbeer. Rootbeer kan vara det vidrigaste jag druckit i mitt liv, smakar som munskolj och folk dricker det, FRIVILLIGT ! Sag ut som cola men oh sa ackligt det var, drack typ en klunk sen kunde jag itne tvinga i mig sjalv mer.
Pa vagen hem fick jag mig en liten oonskad roadtrip, dock inte i getbilen vilket jag ar gaaanska glad for. Tom svangde av motorvagen for tidigt men enligt honom "ville han visa de vackra vinomradena" not true, men de var faktiskt fina.
Ikvall har vi varit hos nagra av deras vanner, traffade en kvinna som heter Larissa som ar hollandsk, snacka lite hollandska med henne, det var forvirrande... Deras vanner hade sota barn och var mycket trevliga.
Nu nar jag kom hem och skulle skriva detta fick jag en mindre trevlig overraskning, min dator har slutat funka, yeey. Eller den funkar men den "har inget natverkskort" (Hjalp pappa?) kan det bara forsvinna sadar?
Ska sova nu, imorgon ska jag baka kanelbullar till familjen fast utan parlsocker for det finns inte har.. :(

Kommentarer
Postat av: maaajs

haha jag vet vad du menar!! Jag tycker det smakar som barn tandkräm, sånt riktigt sött och riktigt äckligt! Det är ju typ deras cola.. :p

2009-08-30 @ 13:24:09
URL: http://meifengla.blogg.se/
Postat av: Pappa

Godmorgon



Hahaha love the där med geten.. så sköönt och Rootbeer det kan väl inte vara sååå illa.

Men det lät mysigt med att sova i det fria...

och förvirringen med svenska, engelska och holländska har jag drabbats av, började prata svenska med holländare och tvärtom, alla bara stod o titta på mig... haha

Kanske kan fixa ditt nätverkskort på något sätt

Kan vara "Online" på Skype, vi har den på från 9 (din tid) och framåt

Kramar

/Pappa

2009-08-30 @ 14:47:44
Postat av: Hanna

Vad bra du verkar ha det! Hur la du in filmen på din blogg? Hade gärna viljat göra det :) Vi hörs!!

Puss & Kram <3

2009-08-31 @ 01:09:43
URL: http://americhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0