New student orientation

Hejhej. Klockan ar typ tva har och jag har precis kommit hem. Jag har varit pa new student orientation, vilket ar en rundvandring, mest for transfer students men aven for utbytesstudenter. dar var en utbytesstudent till, Alina fran Tyskland men hon sa inte sa mycket. Guiderna var elever som ska vara seniors i ar och de var jattetrevliga. En av dem, Lexi, var trevligast och hjalpte mig och fragade om jag ville hang out with some friends ikvall, that's NICE. Har namligen inga vanner annu, kanske inte sa onstigt med tanke pa att jag varit har i knappt tre dagar.  Sa vi far se, ska ringa henne sen och sa far vi se vad som hander. 

oh btw, jag ar saaa frutrerad over att inte prata svenska. jag gillar ju att prata mycket men ingen vill prata mycket svenska med mig har, forrutom geten och hunden. Hunden gillade inte aaalls mig iborjan, skallde pa mig och mina krycks. men nu ar hon lugn so that's nice

Kommentarer
Postat av: mormor

Take it easy! Take care!

2009-08-14 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0