internet acess!

Joey har kommit hem vilket innebär att jag har fått tillgång till internet !!! Så från och med nu (eller ja inte nu men nästa inlägg...) kommer det även finnas bilder i mina inlägg! YEEEY! När jag uppdaterar så kommer jag förmodligen lägga in bilderna på de inläggen de tillhör, eller inte, vi får se, hehe.

Idag har varit en bra dag! Jag var sjukt seg till en början men sen frågade Tom om jag ville följa med dem och träffa några av deras kompisar och jag hade inget bättre för mig så jag joinade dem. När vi kom dit fick jag toasted bagels med cream cheese, och sen skulle vi shoppa. Vi var i en affär och de sa, pick out whatever you want and it'll be your welcomeing(?) present. Jättesnällt och så, synd bara att det var en megatantbutik med bara tantkläder, men Tom hittade en travel-fön till mig och annars hade jag behövt köpa en fön så det var gööööött !.. Sen åkte vi till en fancypancy restaurang och åt, är fortfarande mätt...

Ohh, såg the weirdest thing igår, utanför bestbuy (sån spara-pengar affär) stod den längsta limon jag sett i mitt liv.. Ofta man handlar på bestbuy om man har en megalimo? ( bild kommer he he )

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad är en francypancy restaurand? Jag märker att de tar väl vara på dej. Inte minst Tom o Betteli är engagerade. Hur får ni plats sen när barnen kommer hem?

Kram mormor

2009-08-17 @ 08:47:54
Postat av: Felicia k

haha hittade du absolut ingenting i tantbutiken :)?

bra att du slapp köpa fönen :) och det var verkligen stora plommon :)

2009-08-17 @ 20:36:25
Postat av: Felicia Steén

Hej, Ser hur underbart det är nu i USA och man blir ju inte det minsta avundsjuk:P Hoppas att du har det bra och får ett toppen år! :)

2009-08-17 @ 21:50:56
Postat av: mormor

Hälsa Tom o Bettelie att de är sig lika.Kul m fotona! Allt är stort i USA även frukten!!! Ha det gött! Tänker på dej! Skriver också mail som du ser.

Kram mormor

2009-08-17 @ 21:55:01
Postat av: Michelle

mormor: en fancypancy restaurang är bara ett ord jag kom på, det är en fin restaurang basically.



felicia k: nej inget.. yes:p



felicia s: tack så mycket. vad bra att du inte blir avundsjuk ;) haha och tack !

2009-08-17 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0