here's the deal

eftersom facebook ar nerlagt och det innebar att jag maste gora om allt, tanker jag inte anvanda facebook mer. Jag kommer heller inte anvanda skype pa minst tva veckor, knappt mail heller sa om ni vill mig nagot, skriv pa bloggen. Som nagon sa klokt papekade sa behover jag vara har och inte hemma i mina tankar. Sjalvklart sa kommer jag att tanka pa er men kontakten kommer bara ske fran ett hall... Jag berattar for er pa bloggen and that's it.... Sen far vi val se hur lange detta haller.

Idag har varit en bra dag, hade tva lektioner sen var jag TA for joey vilket innebar att man gor i princip ingenting. Har hur mycket laxa som helst i Engelska, ska skriva en resume for en person som jag inte vet vem an, och ett tal om denna personen och varfor den ar sa bra, tills imorgon.. Vi far se hur det gar med det. Sen har jag aven matte test tror inte jag kommer kolla nagot pa det dock.

Traffade en trevlig tjej pa governmen igar, Kitty heter hon och hon gillade DJUNGELVRAL!! Det gjorde Mr DeNardo ocksa. Casey not so much, nar jag gav den till henne sag hon ut som att hon skulle spy och mike nastan likadant.. Kitty jobbar i en Candy shop dar de har svenskt godis! och hon kanner en som agde ett svenskt bageri, sa hon har recept som vi ska prova pa sondag, det blir sakert bra. 

Nu ska jag forsoka borja med min laxa sa hejda, vi hors har pa bloggen, no more msn, skype or facebook 

and ohh, jag har varit har i mer an tva veckor nu, har inte atit en enda hamburgare, chips, pommes, pizza, tacos eller friterad kyckling an..

ett ohh till, jag drömde om dig inatt bjär, du fick fyrlingar(?) hahah!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej

Tja inte konstigt att inte alla gillar djungelvrål.. är själv väl inte världens största vrålfantast hehe.

Var bra att du inte ätit en massa fastfood men... du måste ändå testa sen..

Din deal tycker jag är "volwassen".

Have a nice day!!

Kramar

/Pappa

2009-08-28 @ 07:59:32
Postat av: mormor

hej!

undrat mycket om vad du äter. Skollunch? vegitariskt hos fam? eller inga gemensamma måltider?

Kram från mormor

<3

2009-08-28 @ 20:56:58
Postat av: bjär

jag som precis skaffat skype.... nej men det låter väl bra, satsa på att försöka komma in i där så mycket det bara går. rätt kul med maten faktiskt, trodde ju att de levde på onyttigt där borta ;) och nej, jag är inte gravid ;) pussis

2009-08-29 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0