Girls, girls, girls

Vet inte vad jag ska skriva förrutom att mina vänner är de absolut bästa. Igår när jag skulle säga hejdå till bjär så hade hennes föräldrar haft "fest dagen innan" så där var ett partytält. Dum som jag är köpte jag alltihop och när vi gick ut dit för att kolla "hur stökigt där var" öppnar de tältet och mina väns kommer ut :D Jag vet att folk bara öööööh (mitt ljud) jag visste ingenting bla bla, men asså jag visste verkligen inte. inget ALLS.
Allt hade arrangerats av mina älskade girls, hur ni lyckats fattar jag fortfarande inte och vad som bör nämnas är också att bjär bor så långt ut på landet som man någonsin kan komma. Typ världens ände, och att folk pallat ta sig dit är helt sjukt!
TACK TILL ALLA SOM KOM OCH GJORDE MIN KVÄLL, TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH TACK TILL MINA GIRLS FÖR ATT NI ÄR SÅ HIMLA UNDERBARA!

Bilder kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Thea

hej, ok om jag länkar din blogg? när åker du? (:

2009-08-10 @ 16:48:56
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv michi! det förtjänade du verkligen, älskar dig !

2009-08-10 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0