Facebook status: out of business..

Min facebook är officielt avstängd (tror jag). Jag har prövat begära lösenords återställning flera gånger mer får inget mail. Kollade lite i forumen och det verkar som att detta inte är första gången, aj aj aj... Iallafall så är det sjukt störigt med tanke på att det typ är den enda kontakten/koll jag har med/på er därhemma, pga tidsskillnaden. HOPPAS att det löser sig men tveksamt... Är det någon som varit med om detta och vet hur man löser det är jag tacksam. Har startat ett nytt konto så bli vän med mig för jag pallar inte leta upp alla igen....
 
P.S Detta är PRECIS vad jag behöver nu

Kommentarer
Postat av: Calle Balle Granne

Tjena Michelle!



Jasså du är "over there" nu! Det får mig att tänka på mitt år i Irvine, CA... Det var... många många många år sedan...



Hur som helst tror jag att jag vet hur du känner dig. Ibland är det lite ensamt, men jag är säker på att det löser sig snart. Bara du tar för dig och deltar i alla möjliga (och omöjliga) aktiviteter så kommer du att få vänner för livet!



Ha det gott och keep bloggin'



Hela klanen på Plommonvägen hälsar!



/Calle



P.S. Jag träffade i somras min kompis John Mehrtenz som jag lärde känna i Irvine. Han är idag professor i Chicago. Still best friends...

2009-08-27 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0