99 - 100 - 110 grader

Idag har det varit sa sjukt varmt, och kvavt! borjade dagen med matteprov vilket gick bra men det borde det, med tanke pa att jag redan gjort denna matten. Pa government hande den mest fantastiska saken pa lange. Jag korde overdrivningsskamtet och en kille FATTADE, borjade flabba och allt! det gjorde min dag hehe. Jag har kort Det nagra ganger men idag var forsta gangen poletten foll ner, yeeeeey! Efter skolan stotte jag pa Mariah, kandes som att vi var vans, precis som om nagon jag kande kom gaende sa det var kul.
Nu sitter jag har och huset ar i total kaos, Eli Gracie och Sophie springer runt som (sina) yra hons medans juliana och joey haller pa att fixa for avfard. Ikvall aker vi till deras yurt i Auburn, ska sova under stjarnorna. Vi kommer tillbaka imorogon men inte tillbaka tillbaka, for dirr nar vi kommit tillbaka till marin, ska vi till deras vanner sa jag far traffa dem for forsta gangen, skabbig och mysig efter en dag i 35 graders varme. Idag har det varit ca 33 grader har tror jag, det kanske inte later sa mycket men ar det kvavt och man gar i skolan mellan lektioner UTOMHUS ar det for mycket.
Nu aker vi till Auburn Hejdaaaaa

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag såg att det var rätt varmt hos er ja, på kvällen fortfarande 27 C pfff.

Ett litet meddelande: Det är inte bara du som bryter ben i Kanne familjen. Franks (min bror) son har brutit underbenet och han har lagt ut en liten film om räddningsaktionen på Youtube (typiskt honom haha)

Länken är följande:

http://www.youtube.com/watch?v=O1wO2j5fATE



Ha det bra Michelle

/Pappa

2009-08-29 @ 11:07:39
Postat av: Malin

Hela jag log när jag läste att överdrivningsskämtet gick hem. Skönt att veta att det finns humor i USA med :D

2009-08-29 @ 17:51:42
URL: http://ommalineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0